Sugu Pavithra delete semua video dalam channelnya?

by - 01:04:00

Assalammualaikum wbt dan Selamat Sejahtera.

Sugu Pavithra delete semua video dalam channelnya? | Lately kecoh juga pasal youtuber paling popular masa kini Sugu Pavithra, baru - baru kecoh dengan isu si suami yang telah ditahan polis akibat dari kekecohan dan menimbul isu pukul memukul dan sebagainya..macam-macam story  juga yang shida dengar tentang isu ini. Sekarang ditambah pula Channel Sugu Pavithra telah memadam kesemua video memasaknya. Ramai juga yang terkejut dengan tindakan tersebut, sebab rata-rata netizen masih menyukai video memasak mereka. Shida harap mereka hanya disable saja kesemua video tersebut, jangan lah dibuang sayang pula rasa. Shida pun belum sempat lagi nak mencuba-cuba resepi dari Channel Sugu Pavithra ni.

Pendapat shida, ini adalah adat resam apabila menjadi semakin dikenali atau semakin popular. Mesti ada cabaran dan kesukaran yang bakal ditempohi nanti. Cuma perlu kuat, perlu tabah dan sabar dalam mengharungi perkara ini. Sugu dan Pavithra perlu matang dalam menanangi masalah mereka. Apa-apa pun yang mereka nak buat lepas ni shida wish all the best kepada mereka, buang yang keruh ambil yang jernih. Semoga ada perkhabaran baik atau gembira dari mereka di masa akan datang. Indahkan keluarga ini :)

Sumber : google



You May Also Like

16 comments

  1. Omputih kata, there are price to pay. Tapi, husband dia sepatutnya terus support dia. Entahlah kan, moga baik2 aje untuk dia.

    ReplyDelete
  2. Rasanya tak perlu delete video tu

    ReplyDelete
  3. hot sangat isu ni... tapi sayangnya kalau di delete video2 tu...

    ReplyDelete
  4. semoga semua baik2 saja untuk mereka berdua..

    ReplyDelete
  5. Biarlah... dia dalam proses bertenang tu.

    ReplyDelete
  6. Bila dah mula naik, macam macam boleh jadi. harap mereka trus bahagia dengan hidup mereka.

    ReplyDelete
  7. bila dah femes, masalah rumahtangga mcm ni, jadi bualan umum...
    semoga baik2 je utk mereka sekeluarga..

    ReplyDelete
  8. harap2 disable je, rugi kan..huhu..

    ReplyDelete
  9. Semoga semuanya baik-baik saja buat mereka sekeluarga..

    ReplyDelete
  10. Tak tau apa releven nya dia delete semua video padahal dia akan buat comeback jugak.

    Rasanya mungkin kali ni dia akan buat video sendiri tanpa suami. Mungkin dia tak mau video2 yang ada melibatkan suami dia..

    Ramai yang kata sayangnya buang video. Tapi bagi perempuan dah berkahwin terutamanya Indian, diaorang akan mengutamakan keluarga diaorang. Wang ringgit tu tak penting.

    Dalam rumahtangga ni nak bahagia kena ada pengorbanan. Bukan semua orang uatamakan duit berbanding keluarga

    ReplyDelete
  11. herm..tak pernah tergerak hati nk tengok sugu pavitra..tahu2 ad isu pula..

    ReplyDelete
  12. Eh delete? Sayangnya...

    Moga mereka sekeluarga baik2 saja

    ReplyDelete
  13. Mungkin dia disable je kot.. Dengan maslah keluarga, komen yang bukan-bukan divideo boleh menjatuhkan semangat dia..
    Mungkin dia perlukan masa untuk bertenang.. semoga dia baik-baik saja..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.