Terima Kasih Blogger Shikin Razali

by - 07:00:00


Terima Kasih Blogger Shikin Razali | Assalammualaikum wbt.. Alhamdulillah bulan september ni penuh dengan kejutan. Terima kasih shida ucapkan kepada Blogger Shikin Razali kerana memilih shida sebagai blogger pilihan bulanan untuk top komen blog beliau. Lama dah shida tak dapat penghargaan macam ni. Ingat lagi masa time aktif dulu memang shida selalu dapat buah tangan dari kalangan blogger yang aktif masa tu. Sape tak happy dapat hadiah betul tak? Thanks Shikin Razali.
Hadiah yang shida dapat ni berupa storage bag organizer siap ada pesanan ringkas untuk shida lg. Storage bag ni memang banyak kegunaan bagi perempuan terutamanya boleh susun handbag dalam tu supaya bag nampak lebih kemas tersusun dan kurang berhabuk. Shikin macam tahu-tahu je shida memang teringin strorage bag ni sebab handbag shida perlu space yang lebih baik untuk penyimpanan yang sempurna. Terima kasih lagi sekali shikin, semoga awak murah rezeki selalu dan cemerlang dalam apa jua bidang yang awak ceburi.
Cantik kan? maksud shida yang warna biru tu ^_^ hahahaa


You May Also Like

15 comments

  1. wahhh tahniah, cantik hadiahnya... banyak kegunaannya

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, sama-sama Shida... Semoga awak terus berjaya dalam dunia blogging.. and terima kasih kerana support saya.. hihi alamak, saya lupa plak yang awak suka warna biru..

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat hadiah!! congrats kak shida :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah tahniah shida, dah ada organizer beg, dah ada alasan untuk shopping lebih banyak handbag hahahaha ;)

    ReplyDelete
  5. Ini mesti koleksi beg banyak sangat ni... hehe

    ReplyDelete
  6. yalah cantik...sangat sesuai untuk golongan wanita dan sewaktu dengannya

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..cantik..hijau epal..

    ReplyDelete
  8. suke dpt hadiah drpd kak shikin.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Tahniah Shida. Best lah dapat hadiah tu. Senang nak simpan handbag.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.