Geng Kuat Komen - September 2020

by - 17:58:00

Geng Kuat Komen - September 2020 | Assalammualaikum korang 😊 Alhamdulillah dah masuk 5 Oktober pun hari ini. Cepat masa berlalu shida bagaikan terkejar-kejar bayangan lagi. Sejak-sejak ni buat apa-apa pun semua tak sempat korang! huhuuu^ Ada satu hari tu buat apa pun tak kena, lastly shida tinggalkan kerja tu, malas nak fikir, mood asyik berubah je!

Oh ya! dah masuk bulan oktober ni, semestinya shida dah menilai top komen bulanan blog shida ni. Sebelum tu nak minta maaf shida masih bertatih nak blogwalking ke blog korang. Ada yang sempat ada yang tak sempat, masa sekarang mencemburui shida tau! buat apa semua tak sempat. So hari ni memperkenalkan Geng Kuat Komen Blog Shida untuk bulan September 2020. Tahniah bagi yang tersenarai okay.


Alhamdulillah dah naik muka-muka baru seperti Atie Zieya, Warisan Petani dan juga TukangKebun. Terima kasih korang! Shida hargai kehadiran korang setiap hari ke blog biashe biashe ni 😀 Geng Kuat Komen merangkap Top 10 blogger paling aktif setakat ini. Korang yang belum kenal-kenal mereka ini boleh ke bahagian sidebar "GENG KUAT KOMEN" do follow dan blogwalking, Inshaa Allah pasti mereka follow back. Hadiah? tunggu next month okay.

Untuk hadiah kecil dari shida kepada Geng Kuat Komen Julai dan Ogos dah ready ke destinasinya. Siapa empunya hadiah kecil dari shida ni meh baca entri ini > Geng Kuat Komen Julai dan Ogos. Thanks korang 😘


You May Also Like

17 comments

  1. Tahniah mereka yang terpilih.

    ReplyDelete
  2. Wah! Meriah sungguh..tahniah geng kuat komen September!

    ReplyDelete
  3. Tahniah semua. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua pemenang. Mereka semua rajin komentar setiap blog.. hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah pada yang tersenarai..😊

    ReplyDelete
  6. wahhh... nama naik! yay!! coming here sbb blog kak shida best :)

    ReplyDelete
  7. wah tahniah semua.. rajin ye :)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Terima kasih juga pada SHida sudi berkunjung balas ke blog sha..

    ReplyDelete
  9. Tahniah untuk semua geng kuat komen. baru berkesempatan nak meninggalkan komen lepas cuti 3 hari. huhu..Terima kasih Shida.

    ReplyDelete
  10. congrats to all top comentator

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah..terima kasih kak!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.