Giveaway by ejulz & radhia

by - 11:49:00

Giveaway by ejulz & radhia

Assalammualaikum dan hai korang! shida mengambil kesempatan untuk join Giveaway dari kolaborasi antara blogger ejulz dan radhia (nak join boleh tekan banner di atas). Sesiapa yang mengenali blogger ejulz ni, memang selalu ejulz anjurkan kolaborasi giveaway wang tunai. Shida dah pernah memenangi sekali dalam anjuran ejulz ni. 

Harapan hahahaa, bolehla menang lagi. Harap moderate number tu stop no penyertaan shida nanti. So korang yang naik join dialu-alukan. Dalam kita support antara blogger, menyertai aktiviti blog seperti ini juga bagus untuk meningkatan trafik dan follower. Bila penganjur dan update peserta yang join boleh lah buat sesi blogwalking dan mem follow antara satu sama lain.

Tarikh tamat : 15 November 2020 | Good Luck!
 
 
 

You May Also Like

20 comments

  1. Selamat bersegmen... Good luck!!

    ReplyDelete
  2. Best of luck Shida.. Semoga ada rezeki untuk awak..

    ReplyDelete
  3. Semoga ada rezeki shida menang giveaway ni. Aaaminnn

    ReplyDelete
  4. terima kasih sudi join.. Goodluck :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.