Contest Fesyen Untuk Semua "bermula!!"

by - 11:53:00

Salam myreaders hmm rasa macam dah lama tak post new en3 sejak-sejak sibuk ngan kempen BPM 2010 yang baru saja tamat. Tahniah pada Ain Zulaikha yang dapat top10 dan no.1 BPM 2010..tahniah ye cik kak!! hehee shida jus dapat top50 jew..alhamdullah jadi la ini pon da ramai yang follow blog shida..alhamdulillah~ habis kempen shida bz lak nak buat contest yang korang sendiri nampak kat blog shida nih terang2 nampaknya hihi so kalao korang sudi join la contest shida ni yer..xpaham leh tanya shida,segalanya boleh d'ubah dari semasa ke semasa,elok pagi semalam shida demam lak aduhai penat xhabis lagi dah demam lak..naseb la shida cepat-cepat ambil ubat sebelum melarat kan..alhamdullah pagi nih shida bangun dengan segar bugar =)

You May Also Like

9 comments

  1. hey we are from the 7th and would like to personally invites you to join our contest, we need 30 more contestant and we are going to increase the prize, hence, the bigger chances for you to win,have a look!

    happy muffins all!

    with love,
    www.t7th.blohspot.com
    -The 7th-

    ReplyDelete
  2. Wah! contest tu serius nampak menarik. saya yakin ramai blogger join ni. tp, saya rasa cm x layak kot nak join. ahakz~ x pe la. insyaAllah saya tolong promote k ^^

    salam perkenalan. semoga contest ni mendapat sambutan!

    ReplyDelete
  3. shida mana nak cari kamera nak tangkap gambar ala2 model2x ? T_T huhuhuhu baru nak rancang beli kamera tahun depan.. huwaaa huwaaaa T_T

    ReplyDelete
  4. ain: sama ain ..jap shida bg link kat ain mna nk tnya org lbh afdal mnjawab ;)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.