cerita tentang thaipusum shida yang malang. apakah??

by - 13:26:00

 (pic from google) gambar ni tiada kena mengena dengan cerita shida tq
Salam readers,good morning good afternoon semua heehee..bangun awal lewat arini opss! semalam ada sesuatu yang berlaku kat shida semalam sempena thaipusum tahun ni,hahaaa tah ape-ape..merepek je! bukan la semalam shida jatuh motor huhuhu uwaaaa..sakit giler badan-badan terutama kaki ni,naseb la takde kemalangan jiwa,dah la petang masa balik kerja ada kemalangan berlaku diselekoh dekat dengan tempat keje shida. Polis ramai huhu..shida kalau ada polis agak suka tak berapa suka *sebab-sebab kenangan lampau ..bla.bla.bla.bla. shida merepek sorang diri ekekkee =P sakit sakit juga tapi malas nak melayan sangat nanti mula lah kerja nya nak UP CUTI ..jangan xperlu tak ada apa pun shida oii..huhuhu..tahun nih banyak benda nak target! perlu bekerja KERAS.yeahh!
 (pic from wan hazel)
Semalam juga shida ada terbaca tentang isu kejujuran dalam blogwalking ni. Shida baca dari blog AfiqBukhari.com korang nak baca g blog afiq ada dalam bloglist shida 'my superblog' . Tak sangka kan  dalam mengejar trafik+duit ni sanggup menipu sesama blogger. Dan juga shida dah tahu siapa antara follower-follower shida yang terlibat dalam auto blogwalking ni. Shida baru perasan jer bila tersedar. Bukan tak boleh ambil jalan mudah,semua orang pun suka kalu ada jalan paling mudah dalam sesuatu kerja yang dibuat tapi itu hanya untuk kepentingan diri itu tak betul lah. Thanks to sahabat shida sorang ni yang sudi menambah dan share ilmu dalam dunia blogging ni . kalau tak shida sentiasa ditipu oleh blogger yang suka mengambil kesempatan keatas blogger-blogger baru macam shida ni ..huhu * lap u lah ngeeeee :D ~

You May Also Like

15 comments

  1. bahayanya...nasib baik la shida ok...len kali bwk moto tu kne lebih bhati2..

    skrg nie mmg ngh kecoh ngn auto BW...ramai gk la blogger yg wat taktik nie..tp x pasti la same ada benar ato x mereka yg buat..jd pemerhati je dlm hal nie..mls nak dok hentam org..

    ReplyDelete
  2. sida2 . laenkali hati2 taw . hu

    geram jgk kat org yg gna auto nie . manual dah la . tak aci kan . huhu

    ReplyDelete
  3. yuni: thanx k..pasni mmg nk hati2,bukn ape time tuh mlm terasa polis tu kejar shida huhuhu~

    say no to auto bw!

    ReplyDelete
  4. ok cik tom sida ati2 pas ni k =) tq

    yup manual suda sbb kita ikhlas singgah blog dia huhu~

    ReplyDelete
  5. aik ka..jatuh moto ke
    baek-baek bawak laen kali

    ReplyDelete
  6. sib baek akk tade pe2..huhu.patutla smlm tbe2 snyap ;/

    ReplyDelete
  7. adik wan : ha,a nih pun sakit lg taw huhuu..~

    ReplyDelete
  8. yanie: sorry xgtaw yanie semlm kak zsempat sakit lgsg ttdo..huhu

    ReplyDelete
  9. sida jatuh moto? ok xnih seyes x? huhuh :cry:

    ReplyDelete
  10. hope sida ok2 jer..berehat k :malusih:

    ReplyDelete
  11. cmne nk tau auto BW kt CB kite ni ey huhu :P

    ReplyDelete
  12. azwa: azwa pkai shoutmix ok, leh block org yg auto bw..mcm shida pkai cbox xleh huhu..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.