gara-gara cerita ni shida tak jadi bogwalking ..biar betul??

by - 21:50:00

Salam readers,giler...biar betul shida tak blogwalkin gara-gara cerita-cerita yang shida tengok semalam korang nak tahu ke cerita apa yang shida tengok kat astro first dan citra Aku Masih Dara Pocong Setan Jompo Black Water dan Damping Malam. cerita ni shida tengok direct dari kul9 sampai kul3.30 pagi bukan apa celcom broadband shida ni dah kehabisan minyak dia nak working so shida biarkan dia dan tengok cerita-cerita ni huh! memang berbaloi-baloi hahaahaa..actually cerita damping malam dengan aku masih dara ni shida beli kat astro satu movie RM15 jadi shida beli dua cerita jadi lam bil nanti bertambah la RM30 hehee..tak pe kak ngah shida yang bayar ekekkee =P shida story skit ke empat2 cerita yang shida tengok nih.
Filem ini membongkarkan dan mengupas kisah keruntuhan akhlak remaja yang jauh tersasar melalui hidup 3 gadis yang berkawan rapat aleeya (yana samsudin) sofea (raja farah) dan hani (diana amir). So korang nak tahu apa pulak watak farid kamil (zack) dan ashraf muslim (firdaus),korang tengok lah cite nih tak rugi banyak nilai-nilai murni/moral ada dalam cerita ni bak kata yana "haruslah tengok" ekekke ..
lepas sejam setengah shida tengok cite aku masih dara shida tengok la kat astro citra cerita ni pocong setan jompo fuhh memang giler seram mulanya. Kebiasaan cerita hantu kalau wujudnya hantu mesti ada kisah silam dulu-dulu. Sama la macam cerita pocong setan jompo ni hantu-hantu nenek moyang nak membalas dendam keatas cucu-cucu mereka yang dijaga oleh iblis (sister siska) .Akhirnya yang selamat hanya 2 orang dari 5 orang,disebalik seram-seram ada juga part-part lucah sikit..adehhh hehee..biasala. tu je cara nak lariskan filem.
selepas cerita hantu shida tengok lak cerita tentang buaya hahaaaha Black water dalam astro citra juga. Asik tengok ular je kan,tengok lak buaya best gak shida tengok layan sorang2 wat2 slumber jer. Kisah tentang Lee dan Grace terperangkap dalam hutan yang dikelilingi air dan berpenghunikan seekor buaya. Lastly cerita ni perempuan dalam gambar yang korang tengok tu terselamat. Dia bertarung nyawa berlawan dengan seekor buaya. kalau shida la dalam keadaan camni rasa-rasa dah jadi makanan buaya dulu apa..huhuuhu..
ok yang ni cerita yang terakhir shida tengok sebab jam hampir-hampir pukul3.30 agak takut gak huhu tapi masih nak tengok ngeeee~ cerita Damping malam ni shida beli juga kat astro first harga masih sama RM15. Cerita ni mengisahkan tentang kehidupan pasangan wadi (ahmad idham) dan kukhalira (amy mastura) serta anak perempuan mereka nuraiza (erynne eryana). Nuraiza yang mula diganggu kejadian misteri sebaik saja nuraiza meninggalkan rumah untuk ke sekolah berasrama penuh. Kesilapan dari ibunya kukhalira menyebabkan kematian anak perempuan mereka. Penyesalan yang tak sudah yang ditanggung oleh ibunya kerana Damping Malam. Best taw cite ni jomla tengok..tak rugi.


You May Also Like

30 comments

  1. tak teringin tgk plak aku masih dara tuu...
    tak tau apasal..hehe.

    ReplyDelete
  2. ye ker?? mcm best pulak ni..hehe
    nak cuba tgk kat astro first la lepas ni..:)

    ReplyDelete
  3. aku masih dara dah boleh donlod je kak hehehe
    damping malam dah tgk ari tu kat wayang..best gak la

    ReplyDelete
  4. best tak cite black water tuh sis??

    ReplyDelete
  5. aku masih dara 2 jln cerita dia mmg bgus kn hehee...damping mlm pun ok :P

    ReplyDelete
  6. nard: mungkin cerita ni terlalu open..taw kpe..leh plak farid kamil cakap "aku sangap lubang"..gilersss..

    ReplyDelete
  7. hot mama: yup boleh tgk dari sana jus ikot arahan..xpayah beratur nak beli tiket..jus santai tgk bsama keluarga..astro first best!

    ReplyDelete
  8. wan: nak dowload tp almklumla kite pkai berukban kalo streamyx mmg dwload da..ekekek =P

    ReplyDelete
  9. ariema: best sangat2 wanita yg takot wajib tgk cte sebab lpas tgk korg akn jd berani! xcaya tgklah.. =)

    ReplyDelete
  10. umar: sebenarnya umar nak ckp dua2 cerita nih ok kan =P

    ReplyDelete
  11. sida: cite aku masih dara mmg best tgk :week:

    ReplyDelete
  12. tak rugi ke? yad'z ade wat jugak entry pasal ni.. hehe.. cam rugi lak tengok 15 ringgit... huhuhuhu...

    banner da ade code.... buzy ckit, skrang baru sempat letak kod.. hehhehe

    ReplyDelete
  13. nti date kite tngok wayang dr pagi sampe mlam yer..
    =P

    ReplyDelete
  14. uihh!!!
    layan saja....
    ehheeee

    ReplyDelete
  15. yad'z: tak rugilah shida rasa..nape yadz rsa rugi eh?

    ReplyDelete
  16. syg: uihh letih tu dah mcm aktiviti apa jew ekekek =P

    ReplyDelete
  17. rafina: tengok jgn tak tengok k ;)

    ReplyDelete
  18. waaaaaaa...bestnye...jeles2..keke :P

    ReplyDelete
  19. jgn jeles yanie umah de astro kn beli jerla ekekke =P

    ReplyDelete
  20. wahh bestnya
    suma movie baru kan ada lam astro tu
    huhuhu jimat duit g tgk wyg d cinema kan kan

    ReplyDelete
  21. fya: kalo citra jimatla..kalo astro 1st sama jer kne bayor gak cam kat wayang cuma kelebihan dia leh tgk bkali2 sebab dia ulang smpai 3hari =)

    ReplyDelete
  22. errrr...seram tu shida..x berani nak tgk..huhu..

    ReplyDelete
  23. yuni: yuni takot tgk cite seram eh..shida berani jew ekeke =P

    ReplyDelete
  24. sida jom kua tgk wayang :malusih:

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.