hurmm..bila plak shida nak kawen nih??

by - 01:30:00

Salam readers yang dikasihi semuanya,thanks coz sudi jengah singgah jalan-jalan terbang ke blog Dunia siGadis'Biru ni =) walaupun ada diantaranya internet laju lembab pantas slow korang masih lagi nak singgah blog shida thanks sangat-sangat yer heeehee..opss ape topik shida untuk kali nih? kawen? nikah? bertunang? merisik? aduihhh fenin nak fensan shida kalau dengar orang cakap pasal nih huhuhu..bukan apa tadi shida baru buka facebook ade friend request so shida pon tengok la siapa la gerangan insan-insan yang sudi add fb shida malam-malam buta ni kan. Aiiyoo..member lama la..long time no see..shida pun dengan segera approve la cepat-cepat dengan harapan dia online/on9 la kan,mana taknya kami tak berjumpa hampir 7tahun huhu lamakan..last jumpa masa sekolah menengah,so lepas shida approve beberapa minit terus dia msg shida kat chat fb. so nampak la gambar dia ..uwaaaaa..dah kawen rupanya kawan aku sorang nih,actually kawan-kawan sekelas dah banyak yang dah kawen,member pun dah 2tahun mendirikan rumahtangga..huhu..tak sangka la plak,bukan apa masa sekolah dulu dia anti-lelaki opss! guy sorry..biasalah shida dulu sekolah semua perempuan huhu..sembang punya sembang..tiba-tiba member tanya "shida ko bila lagi? sampai bila nak single?" wahai kawanku yang sempurna..bukannya shida tak nak kawen la..belum ada seru lagi,kalau ada insyaallah shida akan war-war kan..wahh bajet macam artis =P  
orang cakap bukan shida cakap kalau ada jodoh tak kemana,lambat atau cepat itu bukan satu isu lagi. Dengan ekonomi sekarang ni kan paham je lah. itu naik ini naik jadi kawalan perbelanjaan itu penting. Kalau setakat kawen saja tak payah buat itu ini senang la hidup. Shida rasa kalau senang macam tu dalam sehari beribu-ribu pasangan akan daftar untuk perkahwinan. Sila angkat tangan cakap dengan shida siapa yang tak nak kawen,habaq mai??

You May Also Like

10 comments

  1. yad'z tak moh kawen... yad'z nak married... hehhee

    ReplyDelete
  2. tak lama lagi kahwin la shida.. hehe

    ReplyDelete
  3. gambar sape tu? macam kenalll~

    ReplyDelete
  4. Ain: hehe..hope masin la mulutmu ain ngeee =)

    ReplyDelete
  5. hahaa..gambo curik tah ank sultan mna kawen =P

    ReplyDelete
  6. nanti ado la rezeki ekau tu... soba yo...

    ReplyDelete
  7. zuzu pun xlarat nak dengar soalan camnie shida. hehe. jodoh memang akan sampai. cuma cepat atau lambat je :D

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.