* pencarian follower bertuah shida *

by - 17:54:00

hahaa..takleh blah tajuk entri shida kali ini,apa ingat program realiti ke memang lawaklah,ok ok salam semua heeehe actually shida macam biasa la mencari-cari follower bertuah shida, follower yang ade dua kosong '00' dan tiga kosong '000' heeeehe..untuk yang ke 900 shida nak bagi award saja tapi untuk yang ke1000 follower shida nak bagi hadiah lak..busan asik bagi award je,shida pon dah kering idea nak desing award yang macamana,so nak menghargai jasa-jasa baik shida nak bagi hadiah lak untuk yang bertuah weee..kalau shida boleh add diri sendiri dah follow dah hehee =P so shida tak sabar nak tunggu follower-follower yang bertuah ni.
weee ada lagi satu pemberitahuan ..shida sudah ada bloglist taw "My Superblog",hahaa,padahal orang lain da lama dah ada kan,bukan apa memang niat lepas contest shida nak buat bloglist untuk blog shida. Tujuan shida buat bloglist shida ini sebab shida suka blog orang tu (kemas,cepat loading) dan suka karya seni yang ada dalam tuh,info-info yang best,tutorial yang berguna untuk diri shida ni sebagai blogger baru,eh baru ke? baru la juga ngeeeee :D . Pada blogger-blogger yang tersenarai tahniah! shida suka blog korang lah! insyallah shida akan singgah bloglist shida ni setiap hari ~


You May Also Like

13 comments

  1. smoga jmpe followers yg btuah ye sis:)

    hihi
    btw,thx ya sb list kn blog yanie kt bloglist akk :)

    ReplyDelete
  2. sama2 hihi =)

    kak pun xsabr nk tgu sape yg btuah tuh.. =)

    ReplyDelete
  3. wahhhhh gud luck
    xlama lagi dptlah yg ke-1000 tu

    ReplyDelete
  4. fya: tq dear..hihi
    hopela hihi lma lagi tu wee..~

    ReplyDelete
  5. wah..makin maju blog shida..tahniah2..:)

    ReplyDelete
  6. Makin laris kedai shida ni, bertuahnya jadi follower...

    ReplyDelete
  7. nanti nak follow sida banyak kali sampe 1000th :larik:

    ReplyDelete
  8. salam k shida , followers k shida makin brtambah , x lme lgi dpt la tuh :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.