sorry shida esok seharian tak de lappy masuk wad!

by - 01:01:00

Salam readers sehat? happy hari ni ? hurmm..shida macamni la tension dengan keadaan lappy yang suka stuck, tenet lak lambat betol-betol buat shida bengang..huhu..so shida dah set dengan member esok shida bagi dia format lappy shida. Hope semua nyew ok nanti harap-harap sangat..kalau sengal juga pakat kena baling lappy dan broadband nih haaaihhh..so seharian shida xde esok..korang still bw macam biasa k..tinggalkn jejak d'cbox shida atau komen. Ahad pagi shida dapat lappy shida balik shida akan balas balik kunjungan korang k ..huhu..sayang rasanya seharian tak blogwalking huhu..bye korang ;( adehh shida nih macam nak pergi lama plak, sehari jew ekekke :P eh korang jangan nakal-nakal taw..

You May Also Like

12 comments

  1. aiyoo . moga cepat sembuh ! kekeke :)

    ReplyDelete
  2. smoga lappy akak cepat smbuh..hikhik :P

    ReplyDelete
  3. whitelover@azwa: xjadi masuk wad..sbb ttbe shida ngodam lappy nih line dah ok..ekekke mmg lawak smlm..

    ReplyDelete
  4. yanie: kak xjd format kak repair sndri dah ok da.. =)

    ReplyDelete
  5. Nasib baik lappy je yg sakit bukan cik Shida yang sakit. Kalau lappy buat hal lagi, cik Shida jentik kat hujung skrin dia tu. Hehehe~

    ReplyDelete
  6. yana: tuhla pasal huhu..payah nk jga bnda separa hdup nih ekekek =P

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.