contest blog paling hebat by Aida Shafiena

by - 02:09:00

Assalamualaikum, peace upon you.
hehee. nampak tak banner atas nih comel an =) shida join contest by Aida Shafiena "contest blog paling hebat by Aida Shafiena" so shida nak penuhi dulu 6 syarat yang diperlukan untuk join contest ini syarat-syarat seperti dibawah ini :
ini original syarat dari blog Aida Shafiena =)
syarat 1. Follow blog Aida Shafiena dan Mira Awaludin
done !
syarat 2. Apa yang hebat mengenai blog shida =)
Actually blog shida ni tak layak nak digelar 'hebat' sebab shida edit pon biasa-biasa jer setakat pakai photoshop. lain la ada pakai adobe flash ke atau yang sekutu dengannya baru la boleh dikategori blog hebat.setakat hebat dengan keputihan blognya plus plus biru boleh la ngeee. tapi itu penilaian shida tak tahu pulak penilaian dari mata Aida Shafiena dan Mira Awaludin nanti tetiba plak dapat gelaran blog paling hebat hihi. alhamdulillah la =) untuk pertama kalinya shida join contest untuk kategori blog ni shida rasa teramat-amat teruja sebab before ni tak penah join walaupun ade sepolan-sepolan yang mengugut shida untuk join contest kategori blog. sebabnya Shida sedar diri blog shida nih blog Dunia siGadis'Biru jew =P
Apa yang hebat mengenai blog Aida Shafiena dan Mira Awaludin ^_~
nak cerita tentang blog-blog penganjur kita ni pulak seyes memang cool simple but nice,ada lagu-lagu yang mengcengkam jiwa kusyuk shida dengar boleh dikatekan shida tak kan pangkah [X] la sebab nak dengar lagu-lagu yang berkumandang sampai habis.pastu ada cartoon yang cute macam blog budak tadika comel jer =) yang paling penting blog dia putih bersih macam shida punya blog ngeee :D bila masuk sejuk mata memandang hehee. i loike !thumbsup!
syarat 3. Cik Aida Shafiena boleh kire yer kalau tak cukup saya tambah lagi (:
syarat 4. masukan banner contest di sidebar dan entri
done!
syarat 5. tag 3 orang rakan blogger yang korang rasa menarik dan paling hebat
syarat 6. komen entri beserta link entri
done!
so siap entrinya pada korang yang nak join boleh je sila klik sini and close date 22 February 2011 (selasa). sempat lagi mana yang nak join tuh so hadiahnya setakat nih masih lagi misteri hahahaa ~

You May Also Like

17 comments

  1. special entry to thanks kpda penganjur!! http://adengrien.blogspot.com/2011/02/saya-menang-lagi.html

    ReplyDelete
  2. wahh..hebat lar blog shida..xpe2..gigi doakan menang..hehe..
    gud lux dear.. :)
    aja-aja fighting!! (0_o)/)

    ReplyDelete
  3. gigiaku: hihi shida tag u gigi so sila join yer ekekke =P

    ReplyDelete
  4. tp gigi punya blog x hebat lg lor..huhu..baru nak taktih2 lagi..huhuhu

    ReplyDelete
  5. thanx ya dear sbb join . hehe . blog nie kemas and cantik jee kan . simple gituh . hehe . iloveeeeur blog. macam dah pro je kan . good luck shida :)

    ReplyDelete
  6. anonymous tuh saya. hahaha . terrklik pulak

    ReplyDelete
  7. GIGIAKU:alah gigi join jerlah blog kau hebat per..join eh plzzzz..

    ReplyDelete
  8. aida: tuhla tkejut ttbe anonymous plak ekeke..btw thanx =)

    ReplyDelete
  9. sida gud luck :thumbsup:

    ReplyDelete
  10. I luv your posts and your design. Goooood work. kamagra online

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.