Menangi Set Sauna Diamon,Cek Tunai & 5Hadiah Misteri

by - 16:43:00

Assalamualaikum, peace upon you. 

Powered by BannerFans.com
Hai semua apa bikin hari ni? ada sihat? hope semua berjalan dengan lancar k. Hari ini shida senang sikit sebab shida dah mula cuti CNY so dikesempatan ini shida nak join "Contest Menangi Set Sauna Diamon,Cek Tunai dan 5 Hadiah Misteri" yang menanti shida dan anda semua so pada blogger-blogger yang nak join atau nak tahu dengan lebih lanjut  tentang produk ini korang boleh lah klik mana-mana nama SAUNA yang telah shida link kan terus ke blog www.saunamu.com. Contest ini berlangsung selama sebulan sahaja 15/1/2011 hingga 15/2/2011. So apa korang tunggu lagi jom la join sangat-sangat menarik ni!! hadiah pun best!! Jom support!! ok shida nak mulakan entri tentang Set Sauna pilihan shida adalah SET SAUNA DIAMON for u. Secara ringkasnya shida story kat sini =)
 
terdapat juga set sauna lain seperti berikut :
sila nyanyi ikut versi wonder girl okay =)
done!!

You May Also Like

8 comments

  1. wah.. best nye lau dapat sauna free.. heheee :)

    ReplyDelete
  2. jom la join fathiah..best taw ;)

    ReplyDelete
  3. tq pat ..nih contest plg sush pnah sida join hihi ^_^

    ReplyDelete
  4. dear tq join contest akak
    menarik entry dear heheeheh
    good luck k...
    nnti tolong promot di fbook dan twetr k dear :)

    ReplyDelete
  5. ok sis xde hal lah =)

    maaf sis sya xde tweetr =)

    ReplyDelete
  6. salam, hi shida..adusss susahnya nak nilai..penat lg..n3 semua best2...ok akak jalan dl ya..heheh review review....adusss...tkvm! good luck..:-)

    ReplyDelete
  7. tq sis coz bg shida pluang mng contest sis =)

    kalau ada lg shida join k~

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.