Featured Blogger untuk Februari 2011 dari NUFFNANG

by - 01:19:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hai korang dah tido semuanya? hope masih lagi ade readers yang masih belum tido dan sudi baca entri shida kali ini. So topik hari ni shida tak penah lagi post selama shida berblogging kan. Korang baca kan tajuk entri shida "Featured Blogger untuk Februari 2011 dari NUFFNANG" so mana yang tak tahu or dah tahu shida nak bagitahu la kan. Blog pilihan untuk Bulan Februari  2011 dari Nuffnang adalah blog c33ram00n.blogspot.com so sape yang nak kenal-kenal boleh la klik nama yang telah shida bold kan k =) sumber shida dapat pasal ni dari nuffnang sendiri. Tak caya korang tengok bahagian Featured Blogger ok. Boleh baca penulisan sendiri dari tuan blog. Nak baca penuh keratan dibawah sampai habis boleh la klik sini ok. Happy reading ~

 Thank to Firdaus kasim coz sudi bagi shida award ini =)
Photobucket
ok yang ini pula award dari  firdaus kasim korang boleh terjah blog dia klik pada nama telah shida link terus ke blognya. Dengan beraninya firdaus nih bagi shida award blog berkualiti..ish biar betul firdaus ni blog shida nih baru lagi tak layak awak nak letak blog shida tinggi melangit macam tuh. lain la blog Ben Ashari Irine Marcello Cik Epal Hanis Zalikha dan yang sewaktu dengannya ,itu ok lah memang tabik spring babe! jangan tanya kenapa shida cakap blog dorang blog yang berkualiti,fikir sendiri ya sayang ~ apa-apa pun thanks firdaus kasim selamat =)
 owh firdaus kasim no need cakap cam tuh,awak tak cakap pun boleh je tukar banner =)

You May Also Like

16 comments

  1. tahniah shida dapat award tuu :)

    ReplyDelete
  2. Kenal Ceera ni sebab blog die banyak tuto...byk dpt ilmu kt c2 huhu

    ReplyDelete
  3. akak baru taw yanie..baru jer terjah blog dia hihi :)

    ReplyDelete
  4. tahniah la dapat award.. blog kamu mmg layak pun.. it nice dear.. =)


    Jom baca dan komen post terbaru MISZ FATIN boleh PERCAYE ke? RM6K bayar RM2K saja.

    ReplyDelete
  5. huhu .. congrats.. eh, nper cbox awk xdpt ek, page cannot be found .. huhu

    ReplyDelete
  6. xdpt pe franz? adehh cnfius da shida..huhu..

    ReplyDelete
  7. ni yang nak terjah ni.. :) and tahniah shida :)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.