cuti orang bercuti tapi shida buat amal kebajikan dalam rumah, memang best!!

by - 16:22:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Semalam mula beroperasi sebelah petang jam 6:00 dan habis pula pukul 3.00 pagi nya,memang letih tahap rakus lah! hahaa^^ sampai naik lenguh badan-badan terasa kejang disemua bahagian badan,tuhan saja yang tahu betapa letihnya shida time tu fuhh!! tapi bukan la buat sorang diri bersama adik beradik yang lain. dari yang besar sampai yang kecil. Gotong-royong untuk part pertama. Yang kedua petang ini lagi sekali. yang jadi macam ini disebabkan rumah shida baru selesai renovation tapi ada segelintir part yang belum selesai. Cuma tinggal mozek depan belum siap dengan cat rumah tu saja. Itu upah orang la bukan shida dan adik beradik yang lain yang buat okay. Kalau kami buat sendiri semua memang saving gila lah!!!
see my hand sampai luka-luka huhu^^ dasat kan kemas rumah dengan rakusnya! haha^^

Alhamdulillah shida juga berkesempatan nak buat entri untuk sipemberi banner ini agak kebiru-biruan. wah! i like blue! ekekeke^^ Thanks to blogger bernama wancikgumuzik yang beri shida banner ini sempena follower ke400 nya. Rasa pelik tak follower cikgu dah 900 lebih tapi shida baru dapat banner ini. Cikgu lupa kat shida sebenarnya tu yang terlewat hihi^^ dont worry cikgu shida okay sangat-sangat. Cikgu dah beri banner ni pun dah cukup baik. Actually shida tak kisah sangat sebab cikgu ni peramah orangnya so tak kisah lah tentang nak bagi banner or award-award bagai. Cikgu! cikgu! cikgu! terima kasih banyak-banyak. peace untuk cikgu ^_^



You May Also Like

6 comments

  1. azwa: hoho..baik cikgu^^ ngeee :D

    ReplyDelete
  2. uhuk3.. ada wakil plak.. hehhehe... thanks shida.. terima kasih kerana menjadi sahabat cikgu yg sering memberi inspirasi kat cikgu,, thanks so much..!!

    ReplyDelete
  3. waahh.. sama renovasi juga, tapi kok kenapa sampai luka seperti itu :( tak hati-hati yah? kalu aku renovasinya masih lama selesainya, tak luka tapi badanku seperti dipukul-pukul banyak orang

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.