kesibukan yang melanda diri sampai tak sempat nak blogwalking

by - 01:55:00

Assalammualaikum, peace upon you.

hai korang,huhu sorry la sangat-sangat tak update blog lama sangat! shida sibuk sangat-sangat sampai tak sempat shida nak update or blogwalking. hope korang faham ye^^ tak sengaja biar blog bersawang macam sarang labah-labah huhu^^ sebenarnya keadaan rumah yang kurang menyenangkan membuat shida susah nak blogwalking or update blog. then this month memang sibuk dengan kerja kat office! bayangkan la kerja menambun-nambun perlu disiapkan before shida ambil cuti kan! nak cover balik kerja-kerja yang akan shida tinggalkan untuk beberapa hari. itu yang satu kerja jadi sepuluh kerja! sabar saja lah!
sebelum terlupa, sebelum shida tinggalkan blog begitu saja,shida ada mention tentang pencarian follower bertuah shida kan! rasanya macam dah lama shida tak buat award dan bagi hadiah pada follower shida. so seperti yang dijanjikan shida sudah pun dapat follower bertuah shida "follower 1551" follower perempuan :)
shida cuma sempat print screen setelah mendapat follower selepas 1551 hehee^^ so tahniah buat blogger MARZARITA MOHD DAUD kerana menjadi follower bertuah shida "follower 1551" so kenapa 1551 kenapa tak 1555 ke atau no apa-apa lah! 1551 adalah sempena nombor kelahiran shida 5/1 so shida mencari follower tersebut 1551, tahniah sekali lagi shida ucapkan pada Marzarita dan awak jangan lupa add facebook shida, ada hadiah buat awak,hope awak suka ok :)
so selesai sudah hajat dihati,mungkin selepas ini shida akan cari lagi follower yang bertuah. pastikan blogger sekalian alert ok! cukuplah dah agak lewat shida nak masuk tidur. kemungkinan isnin shida akan online semula. maaf diatas kesulitan berbloging hehe^^ kalau ada perkara penting yang ingin korang beritahu shida silalah massage shida di facebook ok. akan segera shida memberi tindakan insyallah,yang singgah yang follow shida akan singgah dan follow setelah semuanya selesai ok dear shida janji! ~




You May Also Like

5 comments

  1. wahhhh..dah sampai riban dah..hehehe

    tahniah kepada follower tersebut..

    ReplyDelete
  2. congrates to both of u.. :D

    ReplyDelete
  3. tahniah pada followers bertuah tu :)
    patut la shida diam je..
    bz rupanya

    ReplyDelete
  4. wah busy erk...takpe2 first thing first

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.