Sagmen "IISSHHHKKK..!! AKU NAK HEADER BARU"

by - 18:58:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Photobucket
ok ok tajuk entri pun semua dah tahu apa yang shida nak join,so kali ni sagmen memang terbaik! dari cikgu wan dia anjurkan sagmen ni untuk blogger yang nak header baru hihi^^ actually lah kan shida dalam proses pembikinan template baru tapi masih nak kekalkan kebiruan la hihi^^ cuma yang shida pening sekarang header! shida dah kering idea nak design header yang macam mana. lagi pun shida tengok cikgu power juga design header-header baik untuk blogger laki atau perempuan semua mantap! so shida teringin nak blog shida ni ada header dari sentuhan blogger lain walaupun shida sendiri boleh design header. yang best percuma lagi tu! siapa tak nak kan :)  ok so bagi sesiapa yang nak header baru boleh lah ramai-ramai  join sagmen ni. memang gempak hadiah-hadiah yang ditawarkan oleh cikgu, hasil dari tangan kreatif cikgu siapa yang tak nak??betul tak? betul tak? nak join klik banner atas ok !
ok belum habis lagi lah hujah shida,selain tu shida juga dah berhajat nak buat domain sendiri so blog ni kena la bertukar wajah. insyallah kalau tak ada aral melintang dan direstu oleh semua pihak. cukup setahun shida akan buat domain sendiri. insyallah~
ok pada cikgu, hope shida pilihan cikgu untuk sagmen "isssshhhkkk..!! aku nak header baru" sebab shida orang yang layak terima header tu hihi^^ cewahhh..fuh! fuh! jampi sikit hehee..ngehh ^_^ dapat tak dapat itu belakang cerita lah! yang penting jom kita test power design cikgu kita ni! so untuk sagmen ini shida tag 2 rakan shida yang wajib tukar header korang tu! chikova araishii dan chacha itu saja .



You May Also Like

3 comments

  1. thanks shida join sagmen cikgu... hehehhe... shidaa shida... tukar template dulu yerr.. hadiah header akan dipertimbangkan.. insyaalahhh..

    ReplyDelete
  2. hehehe...cepat shida tukar domain

    ReplyDelete
  3. apik: tunggu lah ckup setahun dlu..hihi^^

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.