cara nak tahu sama ada blog kita dapat / ada Buffered Earning (BE)

by - 03:10:00

Assalamualaikum, peace upon you.











tutorial Nuffnang kali ni masih untuk newbie juga, ada yang bertanya pada shida macam mana kita nak tahu blog kita ada BE atau tak, ada lagi yang masih tak tahu sama ada blog dia pernah atau ada buffered earning. Macam mana nak tahu BE tu ada dalam akaun Nuffnang korang?. apa yang perlu korang buat adalah >> login akaun Nuffnang >> masuk Earnings >> akan dapat gambar seperti dibawah.
So shida terang sikit kat sini, shida bagi gambar print screen kat bawah ni. "klik untuk lebih jelas" so disitu shida da tunjukkan macam rupanya kalau dalam akaun Nuffnang kita terdapat BE (buffered earning) kalau ada tertulis perkataan Buffered Earning macam dalam gambar maksudnya korang ada atau dapat lah BE. Kalau tak ada cuma ada Campaigns sahaja maksudnya tak ada lagi. 

Jadi kalau korang rasa nak BE macam blogger-blogger lain dapat. Cuba lah tips yang shida buat ada pada tab menu TUTORIAL. Amalkan nescaya korang pun ada harapan cerah mendapat BE ni ^_^ selamat mencuba.




You May Also Like

5 comments

  1. Syukran Cikgu Shida. bestnye BE mek ni. jom?! :-)

    ReplyDelete
  2. okeyh. dah tau. nak pi chek la. :)

    ReplyDelete
  3. mekasih cikgu shida.. harap2 adik2 kat luar sana tu paham kan..

    ReplyDelete
  4. kenapa BE tuh takde pun kat nuffng sye. yg biasa je ada. ke bila ada je die keluar? huhu

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.