email yahoo kena locked, sabar jelah!!

by - 01:11:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hari ni betul-betul mood hilang nak buat apa pun, so shida update entri dulu. Nak blogwalking macam tak ada mood. Ya lah! email yahoo kena locked pula! tah kenapa tah! datang bulan apa! tetiba nak locked email aku. Padahal shida letak password betul semuanya! Time shida urgent! nak tengok email lah dia buat hal. Padahal shida ada date dengan Nuffnang dengan abgteror dengan oh!belog kat email yahoo ni. Sangat-sangat geram dan bengang bila benda camni terjadi saat-saat shida perlu buka email yahoo ni.

paling bengang shida create soalan masa mula-mula dulu reg. email yahoo ni. kan kena create dua soalan keselamatan, now soalan tu keluar untuk verify la konon! soalan pertama bla bla bla? shida dapat jawab ..fuh! lega sangat dah! tiba-tiba ada soalan ke2 > apakah motor idaman aku? muka shida cuak! alamak apa ek?? gila! shida tak ingat lah. dah banyak kali hentam taram jawapan . Lastly dia locked. huhuhu

korang ingat tak apa motor idaman shida??? huwaaa....shida tak ingat huhu!! sendiri create soalan sendiri tak ingat jawapan! hampeh betul lah!

dia bengang mungkin sebab shida dah ada email baru dari google so dia locked email yahoo ni. so sweet!! nak blogwalking pun tak ada mood dah. Shida update entri jer lah! nak buat tutorial. bye semua huhu^^




You May Also Like

6 comments

  1. pastikan acc tu tak di hack.. kalau tak.. naya kak..

    ReplyDelete
  2. sabo bebanyak ye shida..

    kena bertenang dulu baru boleh ingat tu..hehe

    ReplyDelete
  3. sian cik shida kita nie....huhu

    ReplyDelete
  4. kesian akak. hoho.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.