Happy 2nd Anniversary Blog Qistinaolivia | Happy Birthday sisLily

by - 13:06:00

Assalamualaikum, peace upon you.
hai semua seharian tak bloging semalam gara-gara keletihan berjalan sakan huhu. jadi entri ringkas ni shida tujukan khas buat sisLily@Blog THE QUEEN OF OUR HEART dimana blog sisLily sudah mencecah 2tahun dalam dunia blogger ni. Mesti dah banyak ilmu yang sis dapat since 2tahun bloging kan. Disamping tu juga dibulan yang sama adalah hari jadi sis yang ke "tteet" hehe sendiri shida pun tak tahu berapa tapi shida agak-agakla mungkin ke 27 - ke 30 kot^^ hehe..tengok sis muda lagi dan dikurniakan queen yang sangat-sangat comel dan lincah. sis tolong kiss Qis untuk shida hehe^^ Apa-apa pun shida wish sisLily sihat walafiat bersama keluarga dan bahagia keakhir hayat. dan juga seorang blogger yang berjaya dan berhemah kelak ..amin.. happy bloging sis :)

terima kasih juga pada sisLily, shida menjadi 5 blogger bertuah blog sis yang mendapat FM dari negara berbeza (Singapore&China) no.15 bawa tuah pada blog shida ni. dah lama rasanya tak menang Lucky draw hehe^^ Rasa happy bila tengok keputusannya ..klik untuk baca full story.. Thank you very much sis!



You May Also Like

10 comments

  1. Thx shida..terharu sis baca.. ;)
    Thx juga..X jemu2 dtg blog sis yg x seberapa tu..
    Nnt sis pos hadiah sekali dgn yg lain ya..msh ada 3 org lg X bg address ni.. ^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah..dah termaktub itu rezeki shida..:)..so semoga rezeki akan melimpah ruah pasni

    ReplyDelete
  3. tahniah sida. menang pulak :kahkah:

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH shida..rezeki datang lagi :)

    ReplyDelete
  5. sisLily : jgnlah rasa terharu..shida ikhlas..bt apa yg patut hehe~ seyes syok dapat kenal dengan sisLily =)

    ReplyDelete
  6. patriq: tq pat kebaboomm hehee..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.