mungkin dalam seharian (12jam) shida tak blogwalking. sibuk mencari "klu" pasword email yahoo.

by - 21:00:00

Assalamualaikum, peace upon you.
First sekali shida nak minta maaf sebab shida hari ni terpaksa berkorban tidak blogwalking sebab shida nak selongkar kotak-kotak ajaib shida nak mencari katakunci untuk password email yahoo shida yang telah di locked! entrinya disini! So korang rasa korang boleh tak bantu shida cari jawapan untuk shida. so soalannya macam ni. disebabkan shida buat soalan sendiri jawapan pun shida sendiri letak.sampai sekarang shida masih tak tahu apa jawapannya. 

soalannya macam ni APAKAH MOTOR IDAMAN AKU ni lah soalan gatai yang shida buat dalam soalan untuk verify email jika email shida kena godam oleh sesiapa termasuk shida. Now situasinya sangat-sangat rumit sebab shida sendiri tak ingat jawapan yang shida letak. korang rasa shida sebagai perempuan umur lingkungan bawahan 22 tahun,motor apa yang menjadi kegilaan umur macam tu. mungkin jawapan korang shida boleh pakai. huhu^^ please bantu sama-sama^^ sangat-sangat susah hati sekarang ni!





You May Also Like

2 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.