Juadah Berbuka Puasa Paling Syiok!

by - 01:59:00

Assalamualaikum, peace upon you.
hari makin lama makin berlalu, sekarang pun dah masuk puasa ke12, kerja juga makin banyak sampai letih dibuatnya, nak membebel dekat entri pun shida tak tahu nak buat topik apa hari ni, teringat pula ada kawan-kawan tag shida contest dan GA so shida rajinkan diri juga join contest yang telah ditag oleh Cik Pelangi yang comel lotey. Thank you dear sudi tag shida. Shida ready nak buat entri ni hehe^^
Owner contest adalah Anis Athia. Klik banner atau namanya untuk berkenalan ya! Contest dianjurkan senang je "Juadah Berbuka Puasa Paling Syiok!" ha..gerun tak bunyi dia?? hehee^^ syarat mudah sangat!! disebabkan sekarang dah masuk puasa yang ke12 jadi mesti lah kita dah jumpa atau dah pernah makan makanan atau juadah berbuka paling syiok ni!! bagi yang nak join dialu-alukan masih lagi dibuka setakat ini. Tarikh akhir 25 ogos 2011. Hadiah juga berupa duit raya. yay! tapi pakai random lah! ok lah tu hope shida bertuah kan!

kenal tak menu ni? haa! ni lah Popia Basah.setakat ni tak pernah lagi tak makan popia basah ni. kat tempat shida paling ramai orang makan popia basah ni. Ada makcik ni buat tersangatlah sedap sampai shida minta mak beli setiap hari. Shida makan santai-santai sambil tengok tv. pejam celik habis dah, punya lah sedap heee^^
ini pula air kalau namanya juadah kalau tak ada air tak lengkaplah juadah tu kan. So pilihan shida untuk air adalah Air Teh Bunga. Sedap free sugar baik untuk kesihatan. Dulu tak suka minum tapi bila dah cuba sekali nak lagi. Setakat ni pun air teh bunga ni pun hari-hari shida minum hehe^^ tak tahu kenapa dah boleh jadi air kegemaran pula!

so itu saja juadah berbuka paling syiok shida. untuk contest ini shida nak tag mereka :
 
 


done! terima kasih ^_^




You May Also Like

17 comments

  1. wah! bestnyaaaaa air teh bunga^^

    ReplyDelete
  2. contest rupanya, ingat en3 biasa2.. gud luck ^^

    ReplyDelete
  3. wah! syioknya shida...popia basah mmg best cicah pulak dgn teh bunga...eh! bleh ker??? i like it!...gudluck

    ReplyDelete
  4. hehe..pelangi tag wanie join segmen, shida tag join GA..hahaha..thanks ye tag..kalau sempat wanie join..good luck shida :)

    ReplyDelete
  5. ok lah ni..janji kita berbuka,,kalai byk pun membazir je tak mkn..
    den selalu berbuko teh bunga nih

    ReplyDelete
  6. shidaaaa.....cunndaa paling suka popia basah..
    uhh sedapnye...

    ReplyDelete
  7. popia basah! sedapnya..gudluck yunk!

    ReplyDelete
  8. eh thnkz shida sayang tag aida..insyaAllah nnt aida sempat aida join ea :)

    ReplyDelete
  9. sedapnya...ni yang menggoda iman ini...

    ReplyDelete
  10. puasa2 ni letak gambar makanan mmg boleh buat tergugat iman hehehe nasib baik tak puasa hehehhe

    ReplyDelete
  11. air teh bunga! sedap! hehehe
    thanks shida sebab join..sorry sebab lambat terjah..ape2 pun good luck dan selamat berpuasa ^_^

    ReplyDelete
  12. popia basah ni memang agak top jugak lah dekat bazar ramadan..hari-hari habis..laku macam goreng pisang panas

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.