Review Blog ihaveasweetsmile.blogspot.com dan Blog Boboigirl :)

by - 02:37:00

    Assalammualaikum, peace upon you.

Seperti yang korang sedia maklum sesi review blog atau promot blog shida untuk entri ini >> ISU KOMEN2 masih belum selesai. Masih tinggal 1 blog saja lagi untuk shida tamatkan sesi review ini. Kalau korang nak blog korang direview kita tunggu akhir bulan9 untuk shida cabut undi review blog untuk TOP KOMEN "Jari Mereka OHSEM!" penyertaan apa pun tak perlu. Cuma korang perlu komen setiap entri shida sehingga korang mendapat tempat Top 15 serta Top 15 tersebut akan shida cabut undi menggunakan random.org dan 2 blog bertuah dari 15 top komen akan shida review begitu lah bulan-bulan seterusnya (untuk setiap bulan shida tak akan review blog yang sama) hehee^^ itu sudah semestinya. Bagi can kat blog lain juga kan :) Sebenarnya shida tak nak umumkan hal ni. Shida nak buat diam-diam tapi memandang ini perkara baik untuk semua sahabat blogger shida jadi ini lah caranya shida menghargai setiap komen yang korang publishkan untuk blog ini. Tanpa korang sahabat bloggerku siapa diri shida dan blog ini! terima kasih tak terhingga :)


Kalau tengok header comel ni yang penuh dengan berlian tak lain tak bukan memang dari Blogger IntanBerlian yang entrinya penuh dengan cerita suka duka keluarga anak-anak dan yang paling menarik minat shida untuk terus membaca ada tips-tips khususnya untuk ibu-ibu mengandung/hamil. Jadi wanita macam shida yang masih single ni timba pengalaman dari orang lain dan sekali gus menjadi matang bersama-sama kakak-kakak disana. Apa yang menarik lagi di blog kak ina ni banyak blogger lain give and take. Maksud shida bukan kak ina saja yang suka membantu malah ada juga beberapa kakak-kakak yang sudi share-share tips atau info yang berguna untuk semua ibu-ibu dan bakal ibu dan juga ada tips-tips rumah tangga yang harmoni. Ish! memang seronok tau baca blog kak ina. 
Masa mula-mula kenal kak ina ni rasa macam biasa-biasa je, datang singgah-singgah saja. Tapi start shida baca entri-entri kak ina dan Alisha terus shida jadi suka baca baca baca dan terus baca. Kadang-kadang disebabkan komitmen kerja shida. Terlepas juga 2 3 entri kak ina, dalam sehari tu. Cepat betul kak ina update hehe^^ tapi shida tetap baca walaupun kena klik button OLDEST! seronok punya seronok rasa nak cepat-cepat tamatkan riwayat single ni hehee^^ Insyallah tak lama lagi hehee cuma doakan kami panjang jodohnya ya :) shida doakan kakak dan baby (adik alisha) nanti selamat dilahirkan dengan baik, tak lama je lagi kan kak tinggal menghitung hari-hari saja. Tak sabar nak tengok bakal adik alisha ni. Jom korang terjah blog kak IntanBerlian ni =.=

Comelkan kartun 3D Boboiboy ni, Kalau dapat tengok cerita dia lagi lagi anak-anak buah shida memang fans habis Boboiboy ni. Kalau tv tunjuk cerita ni jangan harap nak dapat tukar cerita lain siap remote dorang sorok. masayaallah!! hahaaa^^ tapi bukan kisah ini yang shida nak share dengan korang tapi korang dapat bayangkan atau korang pernah terlintas nak buat blog bertemakan cerita kartun macam Boboiboy ni? Nah! shida tunjuk dekat korang Blog Super Awesome bagi shida sehingga last minit shida ambil dia sebagai review khas untuk Pemenang Awesome Gveaway tu tapi malangnya sampai sekarang masih tiada jawapan dari dia sebab shida juga gagal menghubungi dia. FB TWITTER juga tak dapat balasan dari dia. Lagi-lagi blog utama dia kena remove OMG! teringat blog shida kena remove hehee^^ baca sini so shida pun tak nak berhutang lama shida review juga blog boboiboy ni sebagai gantinya kerana blog ini yang ohsem pun! tapi sayang dia guna sebagai join Contest GA saja! Jom terjah blog dia >> boboigirl :)
MINTA MAAF KAWAN-KAWAN SHIDA TAK SEMPAT NAK BLOGWALKING LAGI HUHU BZ!


You May Also Like

26 comments

  1. Mmg dh lame knal ngan Ina nie.. sjak dr blog lame lg, ngehehehe.. XD yup, blog die mmg best sgt2..!! tau xpe, sy pun slalu aje kne gi kat oldest posts coz t'miss.. Ina mmg rjin update entry, hihi~..

    wah..cun gile aa blog boboiboy tue.. ^_^

    ReplyDelete
  2. mmg best blog intan berlian..

    ** dear nape follower takder.akak nampak be the first kenapa ye camtu

    ReplyDelete
  3. wah intan berlian punya bloglah..sya pun suka baca

    ReplyDelete
  4. yg kak ina mmg kenal la..hihi.. 2 x dah jumpa..huhu

    ReplyDelete
  5. sepantas kilat ke blog intanberlian ! hehe

    ReplyDelete
  6. byk info2 dan tip kat blog intan berlian nie.... sesuai utk para wanita dan pengetahuan seeorg lelaki.....
    jom kita terjah!!!

    ReplyDelete
  7. review ke 2 tu, shida ckp mcm shida da nak kawen jer... ehehe,.... tahniah kak.. ehhhh... jgn lupa ajak.. kuale ng taiping x jauh dah.. hehe

    ReplyDelete
  8. EH .. SHIDA MENYEPI JE KAN SKNG NI .. HEHE

    HAAA .. CUN MELECUN SUME BLOG DORG TU ..
    DA PUN MENJELAJAH .. HEHEHE ..

    SHIDA SHIDA .. RINDU .. EKEKE ..

    ReplyDelete
  9. blogger yg shida review ni mmg ohsemm!!

    ReplyDelete
  10. Salam. saya dtg membalas kunjungan. salam perkenalan dari saya :)

    www.suriaqistina.blogspot.com
    www.buluhvoice.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. shida dh xlama lg nak kawen ek... InsyaAllah... moga shida n couple akn sampai seru kawen cpt2.. hihii

    thanks gak doakan akak n kandungan :-)

    ReplyDelete
  12. blog ni memang best..slalu gak silent reader :P hihik

    ReplyDelete
  13. Heheheh. Dahsyat wooo review blog orang nih. Aku tak berapa nak bijak bab benda gini. Baca saja la..

    ReplyDelete
  14. Sis selalu jenguk blog ina nie...Rajin shida review blog kawan ya...

    ReplyDelete
  15. hye shida..

    pernah singgah blog beliau.. :)

    ReplyDelete
  16. shida mmg syok la baca blog kak ina tu..baru singgah..hehee aku jd silent dah lah hehee =.=

    ReplyDelete
  17. segan nk masuk blog kak ina hehee..semua tentang ibu-ibu heehe..kak shida terbaikk!!

    ReplyDelete
  18. haha boboigirl cam lucu lak bunyi nye..cunn gak blog dia sida =)

    ReplyDelete
  19. mmg best blog kak ina..akak pun tiap2 hari masuk blog dia...entry2 dia best tambah cita pasal alisha hihi

    ReplyDelete
  20. blog boboiboy tak pernah masuk lagi..blog ina mmg geng la sejak kenal dunia blog ni..

    ReplyDelete
  21. dengan ini saya mesti rajin ber BW ke blog kak shida. hihi

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.