Hidupkan Fesyen Islamik yang Lebih Eksklusif bersama The Crescent

by - 13:47:00

Assalammualaikum, peace upon you.

Hidupkan Fesyen Islamik yang Lebih Eksklusif bersama The Crescent, terlebih dahulu shida memperkenalkan kepada korang sebuah Online Shop The Crescent yang menghidupkan gaya trendy islamik masa kini. Seperti yang sedia maklum fesyen-fesyen orang malaysia ni pelbagai, ada yang berhijab ada yang free hair, ada yang menutup aurat dan juga sebaliknya. Tapi kebanyakan yang kita lihat kebanyakan fesyen yang ada lebih kepada yang tidak menutup aurat. Contoh paling terdekat sekarang ramai remaja di luar sana memang gilakan fesyen ala-ala korea gitu. So disini shida lebih ketengahkan Fesyen Islam dimana fesyen yang lebih kepada menutup aurat bagi perempuan dan lelaki, serta berfesyen yang benar-benar mengikut panduan islam dan cara Islam Moden berfesyen. 

The Crescent antara shop online yang lebih mengetengahkan Fesyen Islam Moden yang lebih trendy dan bergaya. Menonjolkan gaya hidup serta panduan muslimah dalam dunia Fesyen Muslimah. Selain berfesyen, garis panduan seperti perkongsian tentang tips kesihatan holistik, nasihat untuk kesejahteraan yang lengkap dan pengetahuan mendalam tentang Islam dengan bantuan dari panel Ulama . Antara artikel-artikel yang dikongsi bersama dalam The Crescent :
     FESYEN                       LIFE STYLE                   SPIRITUAL                 WELLNESS
Kini The Crescent Shop sedang menjalankan promosi yang diberi nama 'PINK WEEK' dimana kesemua pengguna yang berminat dan suka membeli secara online korang akan mendapat potongan sebanyak 20% ke atas semua barangan yang berwarna PINK. Jadi bagi penggemar warna pink jangan lepaskan peluang ini!! boleh borong habis-habisan sementara promosi masih berjalan sehingga 23 Mac 2014. Pembelian selepas promosi juga masih hot!! PENGHANTARAN PERCUMA dengan pembelian RM78 ke atas. Untuk lihat Barangan Pink dengan lebih dekat boleh klik sini > Pink Week (5 March - 23 march 2014). The Crescent untuk semua keperluan Muslim dan Muslimah, membeli-belah dengan mudah dan selamat dengan penghantaran cepat di dalam Malaysia. Jadi tunggu apa lagi boleh layari web yang tertera untuk maklumat lanjut dan melihat promosi PINK WEEK!
Selepas diskaun pun masih murah betul tak? pelbagai jenama yang terdapat dalam setiap kategori pilihan dalam The Crescent termasuk Produk Beauty & Personal Care dari Simply Siti juga. Promosi Pink Week yang shida rasa cukup membuatkan kita mahu shopping kesemua barangan di The Crescent yang sememangnya murah! murah! dan murah! :)

The Crescent menawarkan kemudahan yang tiada tandingan dengan penghantaran cepat di dalam Malaysia (termasuk Sabah dan Sarawak). Untuk mula membeli-belah , hanya melayari melalui kategori , menambah item yang anda suka ke dalam troli anda dan teruskan ke checkout. Pelbagai pilihan pembayaran yang selamat boleh didapati. Setelah pembayaran berjaya ,anda akan menerima e-mel confirmationon status pembelian anda. Sebaik sahaja pesanan telah dihantar , anda akan menerima nombor pengesanan untuk mengesan cepat dan mudah penghantaran. Kami juga mempunyai pasukan yang berdedikasi perunding perkhidmatan pelanggan yang akan membantu anda di mana-mana pertanyaan atau isu-isu yang anda mungkin ada . Hanya hubungi kami melalui e-mel atau bercakap dengan kami mengenai perkhidmatan pelanggan live chat.


 Maklumat Lanjut Boleh Layari & Hubungi : 


You May Also Like

44 comments

  1. wah menarik ni, thanks for sharing shida...

    ReplyDelete
  2. tempat shoping baru lagi..
    yg ini nampk menarik skit.
    thanx for sharing :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum shida.. wahh bagus ni... selamat pagi, sheila singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  4. Adehhh meroyan akak tgk nih...

    ReplyDelete
  5. Adehhh meroyan akak tgk nih...

    ReplyDelete
  6. Jujur wan kata yg wan suka pink. Hehe. Jangan bgtau org yer.

    ReplyDelete
  7. wah.. teruja tgk shawl pink tu...

    ReplyDelete
  8. pink colour pink colour..
    suke suke suke..
    pinky girl <3

    ReplyDelete
  9. wahh pink kak..mmg yanie suka pink..nanti yanie tgk2 kat the crescent sbb ada tudung pink yg yanie suka :))

    ReplyDelete
  10. rambang mata ni kalau sopping online kat situ.. @_@

    ReplyDelete
  11. hehehehe :D
    cantik sangat!!!! tapi qila takreti pakai shawl sooo bye byeee hihihi

    ReplyDelete
  12. wow..PINK i loike..tq share shida :)

    ReplyDelete
  13. wahhh..org mmg minat pink..thanks sharing shida :)nnt blh terjah web tu :)

    ReplyDelete
  14. wahhh..org mmg minat pink..thanks sharing shida :)nnt blh terjah web tu :)

    ReplyDelete
  15. Suka baju dress kak hahaha

    ReplyDelete
  16. thanks sharing kak shida, nanti kita jenguk jenguk

    ReplyDelete
  17. Pink weii... meroyan tgk.. hahaha

    ReplyDelete
  18. saya suke entry ni sbb kak shida ketengahkan fashion islamic walaupon bnyk lg pilihan yg ade :) sekarang ade je claim ckp sesuai utk perempuan bertudung, tp maaf ckp, baju yg ketat2 tak melambangkan islam. :) so entry and pilihan pict sangat bagus dan sesuai!

    ReplyDelete
  19. Bagus ada tempat shopping membawa / mengetengahkan konsep islamic.. tp bila tgkkt gambar diskaun nie ada yang tidak menepati. namun diharapkan itu sekadar hanya dalam gambar semata-mata..

    tidak salah untuk berfesyen, tapi biarlah mematuhi syarat pemakaian dalam islam..

    ReplyDelete
  20. pinky !! i like, singgah tgk2 mana yg berkenan omG 20% jom gerak kak, kita shopping sakan :P

    ReplyDelete
  21. Salam kak shida.

    Akak review online shop ni dengan detailt sekali. Bagus juga The Crescent shop ni sebab ia bukan sahaja menjual pakaian muslimah sahaja malah turut berkongsi tentang tips kesihatan dan nasihat. Menarik sungguh. Yang paling menarik bab diskaun tu.. hehehe.. :)Ada kesempatan nanti, teringin juga nak berbelanja dekat The Crescent =D

    ReplyDelete
  22. sebuah online shop yang mengetengahkan fesyen muslimah

    ReplyDelete
  23. pelbagai barangan muslimah yang menarik terdapat di shopping online ini.

    ReplyDelete
  24. Terbaik Kak Shida review . Buat orang nak beli je >_<

    ReplyDelete
  25. waaaaaa bestnyaaaaaaa sebab ada online shop yang so called islamik yang mana mengetengahkan fesyen islam moden. Alhamdulillah, sekarang kita tengok dah ramai yang sudah berubah ke arah kebaikan terutamanya dalam segi menutup aurat. betul , tak salah berfesyen tapi biarlah berfesyen yang menutup aurat mengikut apa yang ditetapkan dalam alquran dan sunnah.

    teringat kata kata Sis Zohra Sarwari during Twins Of Faith 2013, she said that modesty is not inside but cleanliness is from the inside.

    so tahniaaaah kepada Online Shop The Crescent sebab berjaya hasilkan shop yang menitik beratkan tntg soal agama dan aurat dan inovasi yang dijalankan iaitu dengan perkongsian tips dan nasihat yang bermanfaat!Tambahan pula, online shop semakin mendapat tempat dalam kalangan wanita.

    perempuan dan PINK memang tak dapat dipisahkan.

    ReplyDelete
  26. kasut pink tu lawa... dgn gincu..hehehe..skg ni zaza teruja tgk.. gincu pulak warna pink.. memukau.. :)

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum sis ^_^
    Cantiknya Half Moon pink tu sis. Sesuai untuk majlis tunang nih. Hikhik.
    Sharing is caring ^.^ TQ sis Shida :)

    ReplyDelete
  28. Wahhh.. cantik menarik tertarik de boom.. Lawa-lawa semuanya.. Thanks for sharing kak Shida. :)

    ReplyDelete
  29. sangat bagus bila ada muslimah shop macam ni , the cresent . Saya tengok tudung-tudungnya pun labuh-labuh sesuai untuk muslimah masa kini yang ingin berfesyen tetapi menutup aurat . Bukan menggunakan nama hijabistar tapi tudung tutup aurat pun tidak . Warna pink pun sesuai untuk perempuan yang lemah lembut macam muslimah . Boleh rekomen kat kakak saya nie...hehe

    ReplyDelete
  30. Cite on9 shop tringt zalora ad voucher xgna lg...nk kna guna ni.
    Huhuhu

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  33. cantik, menarik dan aku pon tertarik..:)

    ReplyDelete
  34. Alhamdulillah sekarang semuanya ada di hujunh jari sahaja.. nak apa apa boleh beli online...hebatkan, jimat masa, jimat tenaga.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.