28 tahun usiaku..

by - 00:32:00

Assalammualaikum, peace upon you.
28 tahun usiaku.. lama dah shida hidup dah 28 tahun dah :) cuma masih single but not available hehee..bila lah nak sampai seru kahwin kan ^_^ gatai ke bila shida sentuh bab kahwin ni?? hahaaaa adik-adik yang baru belajar tak boleh fikir hal kawen-kawen ni, ah kak yang tua macam shida ni baru boleh sebab dah bekerja dan mampu untuk berumah tangga Inshaa Allah :) Plan kahwen tu ada sebenarnya tapi belum cukup beberapa syarat lagi atau quota dia so terpaksa lah tunggu sampai cukup, tak tahu lah sampai bila lah kan.. mybe lepas raya ke atau hujung tahun ke, tahun depan ke kan hehee :)

Mungkin ramai yang tak tahu lagi usia shida yang sebenarnya, ada yang kata muda ada yang kata tua, yang kata muda siapa yang tak kenal shida, yang kenal mybe kata tua heheee ^_^ tapi dari raut wajah selalu orang teka shida antara 22 or 24 tau haaaaa..seee awet muda gitu hahaa #perahsantanbetul Inshaa Allah dah sampai waktu atau jodoh tu dah lekat, adalah nanti jemputan yang akan shida sampaikan atau kirimkan. Rakan-rakan seperjuangan yang shida kenal masa dia single contoh macam Azhafiza, Jiejah, Dedeq, Mirakim, Apit_fizgraphic, Fiqra, Haida, Ayut, Myravea dan ada lagi beberapa rakan seperjuangan tapi dah tak berapa nak ingat heheee..jangan marahh naa..semua shida kenal masa depa single tau sekarang dah double dan ada juga dah triple heheee.. Tahniah untuk korang :) Shida tumpang happy ya :) Inshaa Allah turn shida lepas ni jika tak ada aral, cuma berdoa je selalu amin..amin..amin :)
Ingat tak tanggal 5 Januari 2015, ramai yang tak ingat kot sebab dah 5 bulan berlalu hehee..termasuklah shida sendiri hehee ^_^ masa tu birthday shida tau :) thanks bagi yang wish dekat facebook, blog, instagram ada juga yang wasup shida wish..thanks a lot :) terharu shida huhuu.. dan tak lupa juga kepada Blogger Zaza Iman yang menghadiahkan shida seperti dalam gambar tu sebuah buku motivasi santai karya Dr. HM Tuah Iskandar. Berguna sangat buku ni Jom Menyerlah dan juga buku /kitab Al-Mathurat disertakan juga dengan Yaasiin & Terjemahan :) Masa dapat dari abg gedex tu tertanya-tanya juga apa benda ni, shida tak oder pun tengok dalam rupanya dari zaza hehee terharu sat :') Januari punya cerita ni stok lama tapi sibuk memanjang shida ni sekarang baru nak up up segalanya. Ada juga beberapa review shop yang shida belum review lagi. So next entri lah! sekali panjang daaa entri ni hope tak bosan membacanya ye heheee.. Terima kasih untuk semua :)


You May Also Like

18 comments

  1. Alhamdulillah dipanjangkan usia Shida..di hari besar nanti InshaAllah Fiza sampai okay :)

    ReplyDelete
  2. takpe shida. biar dah betul2 bersedia baru la kawin. hihi. jangan lupa jemput ye :)

    ReplyDelete
  3. yup, betul tu.. skrg ramai dh double, hikk...

    ReplyDelete
  4. Sy pon masih.....status S. Hikhik. Takpe la...asal bhgia... Kita redha perancangan Dia. InsyaAllah...pasti yg trbaik kan.

    ReplyDelete
  5. Semoga ada rezeki buat Shida... makin bertambah umur, makin menghargai hidup :)

    ReplyDelete
  6. dah lama lah tak jenguk kak shida. hehe.

    insyaallah, kak shida soon pulak.. semoga dipermudahkan semuanya. :D

    ReplyDelete
  7. nak panggil kakak shida boleh?hikkkkkkkkk....

    ReplyDelete
  8. Aminn !cept2 berlangsung ye ! Semoga dimurahkan rezeki ^^

    ReplyDelete
  9. selamat mencapai usia tu. semoga terus sukses. :D

    menunggu jemputan. :)

    ReplyDelete
  10. selamat mencapai usia tu. semoga terus sukses. :D

    menunggu jemputan. :)

    ReplyDelete
  11. happy belated birthday Shida.. semoga panjang umur, diberi kesihatan yang baik, dimakbulkan apa yang dihajati dan berbahagia selalu..

    ReplyDelete
  12. Beza dgn yui setahun aje. InshaALLAH moga dpermudahkan..

    ReplyDelete
  13. shida..kalau kahwin nnt bgtau tau..mne tahu leh p perak...hehe

    ReplyDelete
  14. Wahh. Siapa sangkakan masih dpt hadiah. Jodoh semua datang dari Allah. Semoga cpt temu jodoh. AMIN

    ReplyDelete
  15. muda lg belum cecah usia 30an lg bolehh lg nk feling2 sweet 20 muhahah all the in your life

    ReplyDelete
  16. muda remaja lagi ni...
    aida doa kan shida bertemu jodoh yg soleh...

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah selamat pjg umur ya shida...semoga berjodoh dgn insan yg baik2 Insyaallah

    ReplyDelete
  18. Tua sthun dr kita.. :)
    Umur hnya angka..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.