Hadiah Untuk Blogger Pilihan 2014 Blog Shida | www.duniashida.com

by - 00:05:00

Assalammualaikum, peace upon you.
Pejam celik pejam celik dah menghampiri penghujung bulan may kan, sekejap je masa berlalu. Shida pula nebes bila masa begitu pantas berlalu sebab semakin menghampiri 30 series hahaaa :D dah tua tak nak mengaku juga kan hehee..Shida sebenarnya bukan nak berceloteh pasal umur ke apa, shida just nak inform bahawa seperti yang dijanjikan oleh shida sebelum ni dimana pengumuman untuk Blogger Pilihan 2014 telah pun dikenal pasti. Shida berterima kasih kepada semua yang selama ini menyokong shida dari jauh dari belakang depan dan mana-mana arah lah! terima kasih banyak-banyak ye :)

Untuk Hadiah Blogger Pilihan 2014 ini seperti biasa si penerima yang akan memberitahu atau membuat satu entri di mana dia adalah Blogger Pilihan 2014 Blog Shida ni. Untuk 2013 Blogger pilihan adalah Blogger Jiejah (Ratu Pecut) atau www.ziezah.com. Shida belanja dia makan KFC dengan memberi voucher kfc. Dapat lah jiejah makan dengan family tercinta :) Untuk 2014 shida tak beri voucher tapi tukar kepada barang iaitu sepasang telekung, bag telekung untuk travel dan sepasang baju, semua ni made in INDONESIA. Tahun lepas masa cuti sekolah kakak shida ada travel pergi Indonesia so shida kirimlah beberapa barang khas untuk si Penerima ni :) Hope dia suka lah :) So kita just tunggu barang sampai dan di update oleh si penerima nanti ya! sorry juga sebab lewat shida kirimkan :) Inshaallah untuk 2015 memang ada dan masih beramah mesra :) Thanks juga kepada semua yang banyak support shida dan blog picisan shida ni :)

update : shida akan pos juga untuk top komen bulanan, hadiah dah sampai beritahu ye :)


You May Also Like

14 comments

  1. Wah bestnya ada blogger pilihan..siapalah yang bertuah tu

    ReplyDelete
  2. bestnya, siapakah blogger yg bertuah itu
    tahniah kepada blogger yg bertuah :)

    ReplyDelete
  3. tahniah pada pembaca bertuah tu..bestnyaa

    ReplyDelete
  4. bestnya sapa yg dapat tu..bertuah! :)

    ReplyDelete
  5. siapakh yang bertuah itu..:)

    ReplyDelete
  6. mcm menarik ja hadiahnyer tahniah sapa yg di pilih all the best

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada blogger pilihan..

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah..terima kasih Shida sebab pilih Fiza jadi blogger pilihan :)

    ReplyDelete
  9. wahh bestnye
    tahniah kak fiza

    ReplyDelete
  10. Tahniah pemenang bertuah ..fiza kan hehehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.