1 APRIL 2019 | APRIL FOOL

by - 22:43:00

Assalammualaikum wbt & Salam Sejahtera.
Hai korang :) yaaa shida update blog laaa punya sekian lama menyepi haaa! Sebenarnya dah lama shida nak cuba update blog seperti biasa tapi hurmm..semuanya dusta!! hurmm..shida ada sesuatu nak kongsi dengan korang. Agak lama shida diamkan diri update pun setahun sekali agaknya. Inshaa Allah data pun makin strong bolehlah shida update dari masa ke semasa. 

Nak buat comeback ke?? urmm..takyah la sebabnya risau harini update pastu hilang lagi hahaa.. Okay! soalan pertama, ada ke yang masih ingat shida lagi?? Shida blog jarang update tapi facebook boleh kata sakan juga update disebabkan perubahan hidup selepas dah berumahtangga komee (malu) Ok lah kita jumpa next entri ya! banyak benda nak story mory hahaha..Thanks korang :)

shida comeback! yeehaaa!



You May Also Like

7 comments

  1. mama ingat shida lagi.. shida ingat mama lagi tak hihi lama tak singgah sini

    ReplyDelete
  2. @mamapp thanks mama ingat shida lagi..hehee ^_^ shida kena pi blog mama baru boleh cam..nnt shida terjah mama yer..tq ^^

    ReplyDelete
  3. maaf kak komen banyak2...nak explore blog ni...heheh

    ReplyDelete
  4. Semoga konsisten menulis.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.