Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 4 Hingga 6 | Slot Lestary TV3

by - 11:55:00

Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 4 Hingga 6 | Slot Lestary TV3

Assalammualaikum korang! Selamat berhujung minggu ya. Harini seperti biasa shida bekerja di hari minggu. Hujung minggu yang sangat-sangat sibuk, nak update kehadiran pelajar, nak  buat gaji pekerja, nak buat akaun 2 bulan lepas yang masih tertunggak aduhai banyak sangat kerja nak buat. Setiap hujung bulan memang ini lah kerja-kerja yang wajib shida buat walaupun sebenarnya banyak lagi kerja-kerja shida kena buat. Bukan senang nak senang huhuhu. Sampai satu time nak blogwalking pun terkandas tapi shida cuba. Terima kasih mana yang sudi datang singgah blog shida ya, shida akan reply satu-satu kunjungan dari korang semua!

Harini nak update sikit tentang Drama remaja yang mencuri perhatian netizen akhir-akhir ini. Apatah lagi ada pelakon baru 'Cik B' anak kepada usahawan terkenal iaitu Datuk Seri Vida. Drama yang diinspirasikan dari sebuah karya atau novel nukilan Lily Haslina Nasir. Bagi yang terlepas jom tonton darama berepisod ini di viu.

Menampilkan gandingan pelakon baharu : Naim Daniel, Shasha Abedul, Ismail Izzani, Shalma Eliana, Rozita Che Wan, Ruhainies, Syazuwan Hassan, Cik B, Aniq Suhair, Izzrin Irfan, Asha Merican, Imran Aqil, Aisar Khaled, Chemat Raja Lawwk, Nazeera Sardi, Mas Anizan, Aresya Rania, Ummar Dzariff.

 

Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 1 hingga 3

Drama Lelaki Lingkungan  Cinta Episod 4

Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 5

Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 6


sumber : google dan viu


You May Also Like

9 comments

  1. ooo yang ni ke yg ade cik B tu..ha dok cari gak title die..heheh

    ReplyDelete
  2. nak tgk cikB, tapi tak tgk lagi.. tggu habis dulu baru nak marathon

    ReplyDelete
  3. Oh baru kak tau Cik B anak siapa.

    ReplyDelete
  4. im done with malay drama.. hehehhe

    its been awhile since i last dropped here. take care n stay safe shida n family :)

    ReplyDelete
  5. semoga dipermudahkan semua urusan kerja Shida.. take your time..
    Drama ini makin menarik..

    ReplyDelete
  6. Cik TK jarang tengok tv, jadinya kat tv skip2 episod. Nanti ada kesempatan cik tk tengok online

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.