Drama Beri Sedikit Waktu Episod 5 | Slot Samarinda TV3

by - 23:41:00

Drama Beri Sedikit Waktu Episod 5 | Slot Samarinda TV3

Di luar dapur, Hananiyah jatuh terduduk sambil memegang pinggangnya. Dia terjatuh ketika mengintai apa yang dilakukan Imran di dalam rumahnya. Imran bertanya siapa di luar. Hananiyah senyap. Tiba-tiba dia membuat bunyi kucing. Imran terus merungut kerana kucing masuk ke perkarangan rumah. Ini mesti sebab hananiah tidak membuang sampah. Mendengar Imran mencari penyapu, Hananiyah cepat-cepat bangun dan berlari ke bilik setor. 
 
Sementara Imran keluar membawa penyapu dan menyuluh-nyuluh tempat Hananiyah jatuh tadi, menyangka kucing masih ada di sana. Pagi itu Hananiyah pergi berkerja seperti biasa. Tetapi dia jadi panik bila pintu rumah pagar rumah dikunci. Hananiyah tahu Imran sudah memecatnya kerana menyangka Hananiyah yang sesuka hati mengubah suai ruang tamunya.
 
Adakah Imran tahu siapa disebalik yang mengubah suai ruang tamunya itu? Adakah Hananiyah dipecat atau masih terus bekerja di rumah Imran. Jom tonton selanjutnya Drama Beri Sedikit Waktu di Slot Samarinda TV3 dengan penampilan pelakon: Aqasha, Zara Zya, Atikah Suhaime, Shahz Jaszle, Laila Nasir, Farisha Irwayu.

Beri Sedikit Waktu Episod 5

You May Also Like

8 comments

  1. thank you kak shida sharing links :)

    ReplyDelete
  2. Sempat tengok certain parts je drama ni yang tak sempat kena refer anak-anak hehehe...

    ReplyDelete
  3. Tak sabar tunggu episod 6 hari ni. Kesian Nia dipersalahkan sebab ubah susun atur rumah tu kan.

    ReplyDelete
  4. thanks for sharing biarpun sy x layan drama melayu but bermanfaat utk mereka yang suka layan :)

    ReplyDelete
  5. Banyak juga eh drama baru. Em tak terkejar nengok. Sempat layan kdrama je itupun tinggal bnyak dah hehe

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.