Semoga Selamat Sampai | Hadiah Untuk Geng Kuat Komen

by - 12:20:00

Semoga Selamat Sampai | Hadiah Untuk Geng Kuat Komen | Alhamdulillah selesai juga pengeposan hadiah untuk Top Komen Bulanan Blog Shida, di mana setiap bulan shida akan ambil 5 nama blogger komen terbanyak untuk diberi penghargaan tanda terima kasih. Seronok juga kongsi rezeki dengan kawan-kawan yang rajin dan supportive ni. Hadiah Geng Kuat Komen diberi sebagai tanda ingatan dan kenangan ketika blogging, mana tahu dah tua dah tak blogging bila tengok hadiah kecil ini mungkin boleh teringat dekat shida kan 😊 Korang memang terbaiklah!

Mereka tersenarai adalah Atie Zieya, Azhafizah Md Nor, Syaz Rahim, Sha Mohamed, Cik TK dan Nohas. Nama mereka sentiasa turun naik dalam carta bulanan shida, Tahniah korang! Terima kasih tau menggembirakan hari-hari shida. Ingat masa come back semula shida dah tak dapat kawan macam dulu-dulu. Rupa-rupanya shida silap! sekarang lagi hebat! yang datang singgah blog shida pun mereka yang bukan kaleng-kaleng ya 😉 Boleh baca sini > GENG KUAT KOMEN SEP & OKT.

Semoga hadiah kecil ini selamat sampai ke destinasinya. Semoga hadiah kecil ini juga dapat memberikan manfaat kepada pengguna baru. Jangan lupa ya, dah terima nanti boleh maklum pada shida semoga hadiah kecil ini tak hilang dari radar, risau juga 😁😁 Kepada blogger-blogger lain yang tak tersenarai tu jangan kecewa atau ambil hati ya. Top 20 yang tersenarai semua awesome!! nak masuk top 5 korang rajin-rajin la komen blog serba biru shida ni. Kehadiran korang semua dialu-alukan 😉


You May Also Like

33 comments

  1. Tahniah kepada semua pengomen tegar dan penerima hadiah Shida. Terima kasih Shida. Semoga dimurahkan rezeki. Aaminn. Dah sampai nanti Fiza inform ye.

    ReplyDelete
  2. Wah.. mengujakan nie.. Semoga amkin murah rezeki Shida.. Aamiin..

    ReplyDelete
  3. Wahhh... semoga shida dimurahkan rezeki ye... seronok kn geng blogger skrg... kakmim pun mcm tu jugak lah masa nk buat comeback tu... tapi tulis jugak lah x kisah lah org baca ke x... rasanya masa pkpp ni lah br aktif balik setelah menyendukan diri bertahun²... semoga ukhwah kita berpanjangan hendaknya... nama² yg dpt hadiah tu mmg nama² yang rajin komen tu... hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga terus berbloging kak Min :)
      betul nama2 yg dlm senarai tu semua hebat2 :)

      Delete
  4. Tahniah pada 5 orang yang banyak komen.

    ReplyDelete
  5. Tahniah semua.. Yang menang semua kaki blogwalking nih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul Kak Di..udah kak di tertinggal jauh hahaha ^_^

      Delete
  6. tahniah buat yang tersenarai!

    ReplyDelete
  7. Wahh tahniah buat yang tersenaraii 😍

    ReplyDelete
  8. Oooh, akk tak perasanla ada giveaway camni kt blog shida,hihi..nmpk gaya kena merajinkan diri jadi geng mengomenla kan..😁

    ReplyDelete
  9. Takpa kak.. Hihi. Depa semua komentar tegar layak dapat ganjaran

    ReplyDelete
  10. Geng kuat komen pun ada? Lepas ni buat geng kuat membawang pulak! hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geng kuat bawang..dekat komen la uncle..baru daebak hehee ^_^

      Delete
  11. Tahniah kepada yang menerima anugerah

    ReplyDelete
  12. Tahniah kepada semua yang tersenarai!! Thanks juga kak shida! Dah sampai nanti Cik TK inform...

    ReplyDelete
  13. tahniah kepada yang akan menerima

    ReplyDelete
  14. waa, nama atie tersenarai.. thank you kak shida, tapi kan blog kak shida best.. so has to come back here daily utk post baru ..keep blogging ya kak shida :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq so much Atie utk dtg dan dtg lagi blog biashe biashe ni :)

      Delete
  15. Tahniah semua yg dapat kecuali sayee hahaaa

    ReplyDelete
  16. Tahniah kepada semua pemenang :) Semoga hadiahnya memberi manfaat hee

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.