Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 10 | Slot Lestary TV3

by - 23:25:00

Tonton Drama Lelaki Lingkungan Cinta Episod 10 | Esya memberitahu Adib yang mereka bakal menjadi parent, tetapi dalam masa yang sama Adib telah kehilangan pekerjaan. Ini membuat situasi semakin tegang dan pertelingkahan antara mereka berlaku. Adib berjumpa dengan neneknya dan memberitahu tentang kehamilan Esya, nenek Adib berasa gembira dan memberi sokongan kepada Adib. Bagaimanakah kehidupan mereka berdua seterusnya? Adakah Adib akan terus bersikap tegang dengan kehamilan Esya atau sebaliknya? dan apakah cabaran yang akan mereka hadapai seterusnya. Penasaran? Ayuh! sama-sama tonton di viu.
 

Okay babak dalam gambar ni best hahahaa 😂😂 Cik B ternampak hardy bersama perempuan lain dan Cik B terus melulu ke hardy dan memarahi (hardy) bersama perempuan itu. Semuanya berakhir dengan pertelingkahan dan pengakuan dari kekasihnya hanya ingin mendampingi Cik B kerana hartanya. Pertelingkahan antara mereka telah dileraikan oleh Arep dengan tumbukan terus ke muka kekasih Cik B. Fuh! Kesian Arep siap kena warning lagi dengan Arep. Lepas tu? haaa korang tonton eh kat viu.
 

Menampilkan gandingan pelakon baharu : Naim Daniel, Shasha Abedul, Ismail Izzani, Shalma Eliana, Rozita Che Wan, Ruhainies, Syazuwan Hassan, Cik B, Aniq Suhair, Izzrin Irfan, Asha Merican, Imran Aqil, Aisar Khaled, Chemat Raja Lawwk, Nazeera Sardi, Mas Anizan, Aresya Rania, Ummar Dzariff.
 

INFO DRAMA LELAKI LINGKUNGAN CINTA

  • Produksi : Zeel Production Sdn Bhd
  • Pengarah : Emi Suffian
  • Penulis Skrip : Mar Mohamad
  • Penulis Novel : Lily Haslina Nasir
  • Siaran TV : Slot Lestary TV3
  • Bilangan Episod : 13
  • Waktu Siaran : Rabu hingga Jumaat (9 malam) 
 

You May Also Like

7 comments

  1. thank you sharing the link kak shida :)

    ReplyDelete
  2. Akak tak in citer ni..akak lebih suka Perempuan tanpa dosa...tak kena ngan jiwa kot citer ni...hehehe...

    ReplyDelete
  3. Sian Esya. Maria pulak dipermainkan. Minggu ni last dah postpone 2 episod. huhu

    ReplyDelete
  4. Kak belum tengok drama ni sebab time frame dia tu time fokus nak kerja masa WFH.....lambat mula nya WFH siang banyak distraction hehehe...

    ReplyDelete
  5. menarik.. konflik makin menarik..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.