Alhamdullah syukur shida menang 1st GA Pearl by Moon

by - 23:40:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Aduhh penat shida taw baru balik dari keluar tadi sampai naik lenguh nak tercabut kaki ni ha,huhu.sakit lah! hehee kesian korang baru wat entri dah baca keluhan kepenatan shida ni sorry ye sayang-sayang semua~ tak pe lah shida semangat nak update entri kali ni sebabnya. shida menang 1st GA Pearl by MOON taw yang shida join bulan january ritu. so keputusannya seperti dalam gambar di bawah ni =)
ada 5 pemenang semuanya mengikut kategori so shida menang bahagian "hadiah misteri" jelas tak? nampak tak header shida yang comel-comel tuh hehee. tak nampak tak apa shida besarkan lagi k =) tengok lak gambar bawah nih hehee.
ha camne cukup terang tak hehee. kalau tak cukup terang lagi klik jer gambar untuk tumbesar gambar lebih berganda-ganda hahaa. shida berterima kasih sangat-sangat pada cik moon sebab bagi shida peluang menang GA ni. lagi pun ini kali pertama shida menang GA selama berblogging tak penah lagi menang taw. bila dah menang lagi bersemangat rasanya weee.wee.winkkk. heheee. Tahniah juga pada peserta yang menang ditempat pertama,kedua,ketiga dan keempat. tahniah yer semuanya =)


psssstt.korang shida lak nak wat GA nanti jangan lupa join ye.tunggu~

You May Also Like

11 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.