AWARD untuk inspirationalefeks dot blogspot dot com

by - 17:52:00

Assalamualaikum, peace upon you. 

eh kenapa shida letak blog orang ni kan heeehe..macam biasa la shida dah dapat follower ke 900 shida. Orangnya adalah inspirationalefeks sementara menuggu follower bertuah shida dalam 2 3 hari ni kan ada gak sembang-sembang dengan efeks ni. Macam-macam la dibualkan,ramah orangnya heehe eh lupa lak nak cakap follower shida nih lelaki ok =) aikk shida senyum nampak =P ..alah senyum jer pun ekekekee..
ok jadi seperti yang dijanjikan shida nak bagi award untuk follower bertuah shida ni. Kesian dia lama tunggu hehee. Entah dia suka or tak award yang shida buat untuk dia,hope dia suka dan terima seadanya ngeee :D shida bukan pakar dalam design-design ni yer en.efeks hihi..taadaaaaa..
untuk copy macam biasalah jangan right click ok (ctrl+c)

You May Also Like

4 comments

  1. trima kasih , nasib la pixel menepati template sy, shida guna firefox ek ? mcm mne nak fix webkit tool kat firefox? .. kat chrome dapt

    ReplyDelete
  2. aida: hehe..mekaseh,tahniah pda efeks juge =)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.