GA 1 ANIVERSARY SEMEK dan MAMAT

by - 17:47:00

Assalamualaikum, peace upon you.

http://najihah90.blogspot.com/2014/02/ga-1-aniversary-semek-dan-mamat.html
Ucapan pada dedeq khas kepada korang berdua kak shida ucapkan selamat ulangtahun perhubungan kalian dan kak shida sentiasa mendoakan yang terbaik untuk kalian berdua. Moga hubungan korang hingga kejinjang pelamin dan keakhir hayat kekal bersama AMIN. Nanti jangan lupa jemput kak shida tau kenduri nanti hehee. Ini kak shida share untuk korang TIPS KEKAL DALAM PERHUBUNGAN :) boleh juga praktik kan kepada kawan-kawan yang membacanya :)

1. Cinta Sejati
Percintaan ini memerlukan persefahaman dan tolak  ansur. Cinta bukanlah dari kata – kata, tetapi segumpal keinginan yang diberikan hati yang memerlukan.
2. Ambil Berat
Sifat ini harus ditanam kedua – dua belah pihak, samaada si lelaki atau perempuan. Pasangan ini harus memahami antara satu sama lain agar jalinan kasih sayang terus kekal abadi.
3. Elak Perasaan Cemburu
Cemburu buta membawa padah, sedangkan cemburu membawa kebaikan. Biarlah berpada, bukan  terlalu mengongkong kerana ianya akan timbul nanti perasaan rimas dan lemas.
4. Saling berkerjasama
Sifat ringankan tulang, bantu membantu dapat mengeratkan lagi kekuatan percintaan.
5. Kejujuran
Paling penting untuk kekal dalam cinta, cinta sejati selamanya. Tidak sama sekali khianat terhadap pasangan anda. Keseriusan bercinta dapat mengelak perasaan syak wasangka terhadap pasangan hidup anda.



 senarai hadiah | nak join klik banner ya :)


You May Also Like

9 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.