Kemas kini TOP REFERRAL Giveaway 5K Dunia sebenar Shida part 2

by - 10:38:00

Assalammualaikum, peace upon you.

stast dari blogger.com 4 Referral yang update Referring Url
ini pula dari Google Analytics ada 7 url yang tersenarai Full Referrer

So referral setakat ini dulu, nanti last day Giveaway ini shida akan update lagi ok, baru mencabar sikit kan hehee. Sementara ni shida belum lagi semak entri peserta, masih tak ada masa lagi nak semak inshaallah shida cuba esok nak semak sebab nak cari kategori BEST ENTRI, sekiranya tak ada secara automatik BEST ENTRI dibatalkan dan dimasukkan dalam TOP REFERRAL yang menjadi 4 hadiah (TOP 4). Lagi satu shida nak update pemenang akan diberikan kepada yang bukan sponser so jika sponser menang shida akan beri peluang kepada yang bukan sponser ok. Sponser join hanya lah untuk memeriahkan lagi giveaway ini. Giveaway ini masih berlangsung lagi, bagi yang belum join cepat-cepat join dan bagi yang nak  duduk dalam carta TOP REFERRAL boleh cuba tips ini hope membantu semua ya, Good Luck :)


You May Also Like

13 comments

  1. Assalamualaikum shida.. wahh bestnya. biasa nampak nama2 dorang je top referral. bestnya... murah rezeki mereka ~~~

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada top referral..

    ReplyDelete
  3. Wowww, hebat betul mereka.... Sangat rajin mempromote GA .. bilaa laa kiera nak jadi perajin macam mereka tuu .. Huhuk :'/

    ReplyDelete
  4. wah2..hebat2 pesaing.. :) gdluck semuanya..

    ReplyDelete
  5. wah..dasyat memasing..all the best semua :)

    ReplyDelete
  6. Wahhh.. Promote banyak-banyak. :D hehee

    ReplyDelete
  7. Untungla referral tinggi tu..cayalah...

    ReplyDelete
  8. terbaik lah top referal tu.. hebat2 belaka!

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.