Geng Kuat Komen 2021 - Shida Radzuan Blog

by - 21:21:00

Geng Kuat Komen 2021 - Shida Radzuan Blog | Allahu bila baca tajuk entri kali ni shida rasa sedih dan bersalah sangat huhuu. Maafkan shida dah dua bulan shida tak dapat nak penuhkan full entri dalam sebulan. Bukannya susah untuk menulis, tidak! cuma kekangan masa dan tenaga itu saja halangan shida.

Okay sudah, sudah asyik-asyik nak merungut saja shida ni kan!!! Maaf ye korang! Untuk entri harini shida nak umumkan satu perubahan Geng Kuat Komen bagi fasa akhir iaitu fasa ke 4 ini merangkumi bulan oktober, november dan disember. Shida akan buka kuota bilangan komen selama 90 hari untuk fasa akhir ini.

Memandangkan dua bulan entri pun ciput kita kira untuk tiga bulan terus so dua bulan entri untuk oktober dan november akan shida gabung sekali pada bulan disember daannnnn INSHAA ALLAH shida cuba penuhkan entri untuk bulan ini, moga dipermudahkan dan shida terus istiqomah, Amin!

Jadi dua bulan ni memang takde top komen yang shida keluarkan ya. Harapan shida ni pun sat sat okat sat sat jadi tak okay dan shida berharap hanya okay sahaja bukan apa bila tak okay apa pun tak boleh buat lagi-lagi bila kena tang mood kelauut diaaa hahahaa.

Okay korang, walau macam mana sekali pun shida berterima kasih kepada korang semua sebab masih sudi support shida walau blog shida ni macam chipsmore kejap ada kejap takde huhuu. Shida cuba sedaya boleh untuk terus bersama blog kesayangan shida ini 💕 lovee korang semua!

You May Also Like

14 comments

  1. hehe. Semoga kak sentiasa sihat. 😀😀

    ReplyDelete
  2. huhu. samalah kita tak ada entry lagi

    ReplyDelete
  3. Hehe akak datang sahaja kamu Shida tulis pos baru.
    Selamat giatkan menulis bulan ini.

    ReplyDelete
  4. Semoga dipermudahkan urusan Kak Shida untuk menulis entri bulan ni.

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudah segala urusan dan dilapangkan masa untuk sentiasa berblog. Insyaallah

    ReplyDelete
  6. Moga dipermudahkan urusan kak!

    ReplyDelete
  7. Take care Shida.. semoga dipermudahkan semua urusan Shida..

    ReplyDelete
  8. Mudah-mudahan semua urusan Shida berjalan lancar dan dipermudah Allah. Yang penting, jaga diri dan kesihatan baik-baik ya. Akak nak panaskan enjinlah, nak naikkan ranking dalam geng kuat komen hahaha

    ReplyDelete
  9. Faham sangat Shida. Bila dah sibuk dan penat tu macam takde kudrat yang tinggal untuk blog. Kena utamakan mana yang lebih penting dulu. Semoga Allah permudahkan segala urusan Shida. Aaminn...

    ReplyDelete
  10. tq shida pun rajin gak komen2 kat blog mama

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.