shida dah berubah lah! eh yeke??

by - 00:47:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hai readers, adakah anda sehat hari ini?bertenaga?ceria seperti selalu? ada ya? bagus sekali hahaa. Actually jus ignore tajuk post shida tu. yang sebenarnya yang berubah tu blog shida bukan shida lar. adehh buat kalut betul la shida ni. kalau shida yang nak berubah kenapa?teruk sangat ke perangai dia?buruk ke? apa ke ini ke? bla.bla.bla.bla. just stop it!! hmmm. teruskan entri ha. korang nampak tak apa yang berubah kat blog shida nih. actually shida bari tukar beberapa kompenan kat dalam blog shida nih antaranya.header shida ni =)  tab menu shida,chatbox shida dan button next prev & home  shida (untuk last entri) apa-apa pun masih nampak biru haha. sorry guys shida memang suka warne biru ni tapi tak semua benda shida kenakan dengan warna biru dalam segala hal shida. sesetengah saja. warna biru akan shida letak atau pakai kalau ia bersesuaian dat all ~ jom layan camne rupanya hehee.
ini header yang sebelumnya =)
ini pulak header sekarang yang shida pakai (terbaru) ok ke??
yehuuu. ini pulak chatbox shida yang sebelum nih =)
yang ini pulak cbox shida yang sekarang. comel an ade bluebears lagi ^_~
yang ni pulak tab menu shida yang sebelum ni =)
ok ini pulak yang sekarang jus tukar font and color jer hehee.
ok yang ini pulak button next home dan prev untuk 'last or next entri' yangsebelum ni.
dan yang ini pulak yang shida pakai sekarang yang terbaru la katekan~
so ini jela benda atau kompenan-kompenan yang berubah dalam blog shida sekarang hehee. opss korang ini bukan untul dijual jus untuk santapan blogger-blogger lain yang suka tengok apa-apa saja yang berwarna biru macam shida hehe. happy reading daaa =)



You May Also Like

14 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.