who want to be my Valentines (:

by - 02:20:00

Assalamualaikum, peace upon you.
Hari ini pagi isnin masuk dah 14hb February 2011 hari yang ditunggu-tunggu oleh semua couple-couple seluruh dunia untuk meraikan pesta valentines. Ada juga desas desus yang menyatakan tidak elok jika kita meraikan hari Valentines ini. Sumber  tuh shida baca  sendiri disini klik sini . Tak pelah yang penting pada hari Valentines ni jangan kita menyalahgunakan hari itu. Isi kan ia bersama dengan kasih sayang yang ingin diberikan pada pasangan atau orang yang kita sayang. Tak semestinya pada teman istimewa saja pada kedua-dua orang tua kita,adik beradik pun boleh atau kawan-kawan yang kita sayang. opss! beri kasih sayang yang halal saja ok =) ingatlah setiap hari pun hari kasih sayang untuk kita semua ~
p/s to sharulsaya : jaga diri baik-baik kat sana k. walaupun  u selalu sibuk,tak de masa tuk i tapi i tak pernah anggap benda nih akan mengganggu hubungan kita. selagi ada kasih sayang yang terbina antara kita selagi tu kita akan bersama selamanya k. eh u dah lama kita tak gayut lama-lama kan,rindu sangat-sangat time tu. ada masa kita gayut-gayut lagi ok =)
Happy Valentines Day sayang,i love you so much!


You May Also Like

6 comments

  1. true... xyah tungu valentine pun kalau nak raikan orang2 yang disayangi.. tp tulah kalau valentn ja slalunya kekasih2 yang masih blm official sbb tu ramai yang marah..


    well to dedicate ur luv to your loved ones without the word valentine is also very fine =p

    ReplyDelete
  2. waaaa akak...romantiknyerrrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. yui92: nak mengisi masa2 khabisan idea nk post ape..jus wish xwat pape pun..smbut pun x..btw thanx =)

    ReplyDelete
  4. ishh..salah ke vday nie?saye nak dinner n bagi bunga kat orang tersayang tak boleh ke? sbb saya rasa hari je paling romantik.. haram kalu dengan bukan yg mahram kan?laki bini yg sah bolehkan?

    ReplyDelete
  5. ya blh tp tempat biar benaran la kih3 =)

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.