Blog Under Construction

by - 21:44:00

Blog Under Construction | Sekali lagi korang 😆😆 Aduihh poning kepala den ni haa, entah la ada yang tak kena template shida yang lama tu. Macam tak berapa kena, set macam tu tak boleh set macam ni tak boleh, ada saja yang tak kena! geram pun ada dan akhirnya shida tukar template lain, habis cite! Blog kalini yang shida pilih tema warna masih sama cuma berbeza sikit dari segi patern atau design. Harap yang ni lebih kekal lama lah!
 

Sebab shida tukar template yang baru ni sebabnya bila view guna fone shida rasa serabut tengok, dia macam terlalu mampat, tak berapa kemas bagi shida. So shida decide tukar saja. Cuma sekarang ni shida masih dalam menambah baik blog shida ni, nak susun atur, nak tambah navigation, header baru dan sebagainya, ambil masa lah sikit nak buat. Tapi kerja-kerja update dan blogwalking jalan seperti biasa ya korang, dun worry! so apa kata korang yang tengok blog shida, ada apa-apa yang tak kena tak so far? okay atau tak okay?


You May Also Like

9 comments

  1. Tajuk 'Dunia Sebenarnya Shida' bertindih sedikit. Apapun selamat mencantikkan blog.

    ReplyDelete
  2. Tak pe tu shida.. Ambik masa ni renovation. Semoga dipermudahkan ya.Setakat ni Eza tengok kemas je la, tapi ni dengan pc view. :)

    ReplyDelete
  3. template akak guna kalini nmpak lebih friendly kak..mudah mudahan kekal kalini hehee

    ReplyDelete
  4. PC view so far okay je shida. Fiza jarang view guna phone. take your time shida, kena buat sampai puas hati baru best nak berblog :)

    ReplyDelete
  5. Template kali ni easy for the eye.

    ReplyDelete
  6. Setakat ni pada Sha.. just nice..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.