Giveaway by ejulz & faizzahamir

by - 16:52:00

Giveaway by ejulz & faizzahamir | Alhamdulillah petang-petang ni masih berkesempatan buka blog, nak update entri masih diluar kotak nak isi apa hahaha, apa kata kita santai-santai dulu join Giveaway Collaboration dari Ejulz dan Faizzah Amir. Sebenarnya boleh dikatakan shida kerap juga join aktiviti dari EJulz ni. Pernah menang sekali cash RM20 Alhamdulillah. 

Sebelum ni join tak bertuah, yang sebelumnya pun shida ada join tapi tak tahu lah kenapa lepas publish entri tu shida tak submit link dekat komen blog penganjur. Tahu-tahu dah umum pemenang dan dalam senarai takde link shida, cek punya cek shida tak hantar link penyertaan sabo jela!

So korang yang nak join boleh klik banner di atas ya! semoga bertuah korang! dalam masa yang sama aktiviti seperti ini dapat menambah tradik blog, tambah kenalan, tambah follower sebab tu shida gemor sangat join lagi bila menang bertambah gemor hehee Good Luck untuk diri sendiri dan kawan lain yang join 😉😉

TAMAT : 25 DISEMBER 2020


You May Also Like

21 comments

  1. Semoga berjaya.
    Cuba semak kalau sudah hantar penyertaan pada penganjur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah silap saya NA, saya rasa time tu buat entry auto publish,pastu lgsg lupa huhuu..

      Delete
  2. jom join giveaway saya https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2020/12/digital-arts-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. Moga kali ini ada rezeki lagi.

    ReplyDelete
  4. Selamat bergiveaway Shida. Semoga ada rezeki menang GA :)

    ReplyDelete
  5. Laa boleh pula lupa hantar link penyertaan. Tak apa la kak shida. Bukan rezeki kot tu. Lepas ni kena double cek balik dah hantar penyertaan atau belum..

    Btw.. selamat bersegmen dah good luck!!!

    ReplyDelete
  6. Terima kasih di atas penyertaan.. Goodluck :)

    ReplyDelete
  7. salam. jalan2 dari giveaway yang sama.

    https://www.mialiana.com/2020/12/giveaway-by-ejulz-faizzahamir.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.