SAYANG GIVEAWAY BY SYEEDA SANIEY

by - 12:53:00


Alhamdulillah, hari ni diberi kesempatan untuk update blog, shida nak join dulu ada 2 aktiviti yang shida nak join. Sayang Giveaway by Syeeda Saniey. Apa yang menariknya kedua-dua aktiviti blog ni adalah nama penganjur sebutan sama dengan shida hahaha sorang syeeda, sorang lagi rasyidah dan saya shida 😁😁 Selamat berkenalan kepada kedua-dua penganjur.

Bagi korang yang nak join giveaway ini  boleh tekan banner di atas yang shida dah siapkan pautan terus ke blog penganjur. Syarat amatlah mudah! follow follow saja! shida suka sebabnya shida pun dalam sesi ingin penambahan follower untuk mendapatkan my unique number follower iaitu ke 5000 sikit lagi nak capai 😊😊 Giveaway akan tamat pada 25 Disember 2020 bersamaan 11.59 malam. Hadi juga best-best, kalau ramai lagi banyak hadiah kata penganjur, yeke? heheee

GOOD LUCK KORANG YANG JOIN!

You May Also Like

13 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.