Giveaway by Lady Dini 1.0

by - 22:18:00

Rasa serba salah dengan blog kesayangan ni dan rasa lebih bersalah dengan geng-geng shida radzuan blog huhuu maafkan biarkan blog bersawang tidak berupdate. Selepas dengan majlis kenduri adik ipar shida terus pergi bercuti dengan encik husben. Maafkan saya =.="

Nanti shida berkongsi cerita lagi ya, sementara tu dalam shida blogwalking tadi ternampak satu giveaway yang mudah untuk di turut serta dan parahnya tarikh tamat lebih kurang sehari lagi hahaa iaitu pada 18 November 2021 nasiblah sempat join.

Kalau sempat korang boleh la join juga, cepat-cepat type entri ya! Ramai juga dikalangan blogger yang shida kenali mengambil part dalam giveaway ini. Nampak persaingan sihat disitu tak sabar nak tahu siapa diantara 3 pemenang bertuah yang dicari oleh Penganjur.

Nak join korang boleh klik banner yang di atas tu ya. Cepat-cepat join tau! mana tahu ada tuah jadi antara 3 pemenang yang dicari. Kepada penganjur Blogger Lady Dini semoga giveaway berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Thanks 💋

 

You May Also Like

18 comments

  1. Patutlah lama menyepi, bercuti rupanya. Tahniah Shida dapat ahli keluarga baru.

    Good luck untuk GA.

    ReplyDelete
  2. Bercuti rehatkan fizikal dan Minda.
    Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  3. goodluck shida mama pun ada join

    ReplyDelete
  4. Semoga ada rezeki Shida menang nanti. Aaamin...

    ReplyDelete
  5. Hai Shida! Thank you joinnnn

    ReplyDelete
  6. Tak apa kak. Tapi jangan biar bersawang lama sangat. Nanti kita rindu.He3.

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.