Giveaway by Nazfea Solehah & Arra Sephia

by - 23:31:00

Giveaway by Nazfea Solehah & Arra Sephia | Fuh! rasa dah lama tak join giveaway macam selalu haa. Bukan apa asyik sibuk nak buka laptop pun tak nyempat korang. Ini kebetulan penganjur invite shida melalui komen untuk turut serta giveaway ini, terima kasih Blogger Nurin!

Ayuh ayuh jangan membuang masa, shida join kerana syarat yang mudah dan senang diikuti so korang boleh juga join sementara tarikh tamat giveaway lebih kurang seminggu lagi pada 8 Disember 2021. Kita pakat bagi meriah giveaway dari penganjur.

Shida pun ada terniat nak buat giveaway juga rasanya tapi kalini giveaway bersempena bulan anniversary shida dan husben juga hari ulangtahun kelahiran shida. Memandangkan shida pun dah terlalu lama meninggalkan blog tanpa terisi dengan penulisan-penulisan shida boleh la kita on giveaway dulu 😍

So semoga berjaya kepada yang menyertai giveaway ini dan jangan lupa menang share dengan shida ya hahaaa Korang nak join klik banner atas ya siap shida pautkan ke entri giveaway penganjur. Ok korang byeeeeee korang jumpa next entri bulan baru pula ya!

You May Also Like

19 comments

  1. Jalan2 dari giveaway sama.
    All the best 😁

    ReplyDelete
  2. tq kak join giveaway blog kita. btw, kita dah ubah syarat yang lebih mudah. tq sebab tegur kita ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama nurin ♥
      No problem. Tq juga ya😁

      Delete
  3. good luck shida! kite pun tak menyempat nak join GA ni lagi..adeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih syaz..ade masa joinlah..seminggu lg heheee

      Delete
  4. Semoga Shida menang. Amin.

    ReplyDelete
  5. Semoga ada rezeki untuk Shida juga. Aaaminn...

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.