Drama Beri Sedikit Waktu Episod 8 dan 9 | Slot Samarinda TV3

by - 00:16:00

Drama Beri Sedikit Waktu Episod 8 dan 9 | Slot Samarinda TV3

Imran teruja melihat bekalan yang disediakan Hananiyah untuk dibawa ke pejabat. Yanni pula mengadu kepada mak dia tentang Farhan. Dia mengatakan Farhan sebenarnya masih ada lagi mak kandung. Hananiyah macam biasa asyik mengendap Imran sebelum beliau ke pejabat. Bekalan makanan tidak dibawa Imran sebelum ke pejabat.
 

 
Kerana asyik diasak pertanyaan bila akan memulakan perniagaan, Farhan membawa Haryani ke sebuah pejabat kosong tidak berpenghuni. Dia memberitahu inilah bakal pejabatnya.. Haryani yakin Farhan bersungguh-sungguh berniaga. Bagaimanapun ketika kedua-duanya keluar dari bangunan tersebut, tiba-tiba Farhan diterpa oleh beberapa orang lelaki dan memegangnya. Farhan tidak mampu mengelak. Haryani panik melihat kekecohan. Orang-orang Ah Long memukul Farhan sambil meminta duit darinya. 
 
Kemudian Farhan dibawa masuk ke dalam sebuah kereta. Haryani juga turut dibawa sama. Selepas berbincang dengan Nasir, Hananiah masuk ke kedai menjual pinggan mangkuk untuk mencari mug, menggantikan mug Imran yang pecah. Ketika dia mencapai sebiji mug yang seakan sama dengan mug Imran, Imran juga turut mencapai mug yang sama. Kedua-duanya terkejut.
 

 

You May Also Like

9 comments

  1. Alaa... Tak tengok pun dari awal drama ni. Ok xpe.. Nak g tonton dulu episod 1.. Nampak best ni

    ReplyDelete
  2. tu la bahana berhutang dgn along kan dah kena belasah

    ReplyDelete
  3. ohh sy pencen suda layan drama melayu haha :D

    ReplyDelete
  4. tak start tgk lagi cite ni.. pasni boleh tgk online. dah bnyak drama tunggu turn nak tengok ni. hehehehe

    ReplyDelete
  5. Anak-anak Kak suka layan drama ni Shida.

    ReplyDelete
  6. Geram dgn Luqman..comel sgt dia kak heheee

    ReplyDelete
  7. atie tggu habis , then baru tgk full .. smua

    ReplyDelete
  8. Geram betul dengan Farhan tu. Menipu je kerjanya dan suka betul buat fitnah pasal Niya

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.