Giveaway Raya 2021 - Duit Raya by Bola Katok

by - 23:33:00

Giveaway Raya 2021 - Duit Raya by Bola Katok | Alhamdulillah, hari ni dapat shida join lagi giveaway raya. Kali ini penganjuran dari Blogger Bola Katok a.k.a Blogger Jadian dimana "menulis bila rajin, tidur bila malas" hahahhaa statement terbaik 👍 Sama lah macam shida juga tidur bila malas dan keletihan.

Hadiah yang ditawarkan adalah DUIT RAYA kepada 7 Pemenang, wow sangat lumayan dan beruntung jika memenangi duit raya dari Blogger Bola Katok ini. Semoga murah rezeki ya! so korang yang nak join masih berkesempatan kerana giveaway bakal tamat pada 2 Jun 2021 dengan syarat yang mudah. Shida mempelawa semua blogger untuk turut serta dan support giveaway ini ya!

Jangan lupa klik banner untuk terus ke blog penganjur ya!

Hadiah untuk pemenang 💲💲💲

Duit raya RM20
untuk 1 orang pemenang

Duit raya RM10
untuk 2 orang pemenang

Duit raya RM5
untuk 4 orang pemenang
 
 



You May Also Like

16 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.