Happy Birthday Giveaway by Abam Kie

by - 10:00:00

Happy Birthday Giveaway by Abam Kie | Okay kali ni pula shida nak join giveaway yang bersempena ulangtahun kelahiran. Giveaway yang dianjurkan oleh Blogger Abam Kie. Tahniah Abam Kie dengan peningkatan usiamu, janganlah salah faham peningkatan usia bukanlah nak kata kita semakin berusia atau tua tetapi anggaplah salah satu peningkatan dari segi ilmu dan pengalaman selama kita hidup didunia ini.

Sempena ulangtahun kelahiran Abam Kie, shida doakan semoga Abam Kie sentiasa diberi kesihatan yang baik, panjang usianya, bertambah rezekinya dan diberi kelancaran urusan dunia dan akhirat. Berapa usianya Abam Kie? 30? 40? 50? heheee. Semoga berbahagia ya Abam Kie bersama keluarga tercinta.

So kalau korang nak join kena cepat ye giveaway akan tamat pada 31 Mei 2021 iaitu esok! cepat-cepat buat entri tau korang. Hadiah kepada bakal pemenang adalah Topup RM5.00 kepada 6 Pemenang yang bertuah dipilih secara manual. So Good Luck gais!


You May Also Like

22 comments

  1. Ada hadiah top RM5 . Wow....

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Shida kerana sudi join GA abam kie. Nanti abam kie update senarai peserta ye. Good luck and all the best!

    ReplyDelete
  3. Goodluck and all the best kak shida! :)

    ReplyDelete
  4. All the best shida.. semoga ada tuahnya

    ReplyDelete
  5. Dah terlepas pulak. Good luck!

    ReplyDelete
  6. Berjaya x kak? Hehe dah umum pemenang tuu

    ReplyDelete
  7. Ramai blogger buat giveaway sempena birthday. Semoga ada rezeki Shida juga :)

    ReplyDelete
  8. mudah2an ada rezeki shida dlm GA ni👍

    ReplyDelete
  9. singgah dari giveaway yang sama

    https://www.mialiana.com/2021/05/happy-birthday-giveaway-by-abam-kie.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.