NZ Souvenirs Giveaway by SitiYangMenaip

by - 21:17:00

NZ Souvenirs Giveaway by SitiYangMenaip | Assalammualaikum semua kesayangan shida. Apa khabar harini? Shida tahu ramai dah bermuram dengan berita lockdown penuh dijalankan dinegara kita. Jangan la korang bersedih ya! Inshaa Allah ada hikmah disebalik yang berlaku. Kita doa yang baik-baik, mudah-mudahan ada keajaiban yang berlaku, Amin!

Hari ni lewat shida update entri disebabkan sibuk sikit harini dengan tugas hakiki. So shida mengambil kesempatan untuk join Giveaway yang dianjurkan oleh Blogger Siti owner blog Siti Yang Menaip. Tarikhnya pun dah semakin tamat tinggal 2 hari sahaja lagi, Ayuh kita join dan memeriahkan lagi.

Semua syarat-syarat shida dah lunaskan dan category pilihan shida adalah Category Satu | NZ Fridge Magnet x 5 (5 Pemenang) Dalam giveaway ini mempunyai 2 kategori ya so korang kena pilih dan hadiah juga berbeza mengikut kategori. Bagi shida dua-dua kategori hadiahnya best-best belaka dengan syarat yang mudah!

Good Luck semua yang join giveaway ini | Tamat 31 Mei 2021

NAK JOIN BOLEH KLIK BANNER GIVEAWAY YA!


You May Also Like

16 comments

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.