Hari Yang Amat Terkesan

by - 22:13:00

Allahuakhbar Allahuakhbar Hari Yang Amat Terkesan bagi semua rakyat malaysia, yang mengenali selebriti Siti Sarah Raissuddin bidadari syurga kepada pelawak, pelakon dan seorang ahli perniagaan iaitu Shuib telah kembali ke sang penciptanya. 

Salam takziah shida ucapkan kepada seluruh ahli keluarga shuib, perkhabaran pagi tadi amat memeranjatkan seluruh rakyat malaysia termasuk shida sendiri. Walau bagaimanapun shuib perlu tabah dan kuat demi anak-anak yang mana perjalanan mereka masih panjang. 

Merindui itu sudah pasti, malah melepaskanlah dengan keredhaan dan rela dihati agar arwah tenang di sana. Moga arwah sentiasa dirahmati dan dicucuri bersama dengan orang-orang yang beriman dan solehah, Amin! Al - Fatihah (dibaca).

Shida yakin ramai para ibu dan wanita diluar sana terkesan atas pemergian arwah, shida sendiri tak dapat nak menahan air mata terus berjurai, tak mengapalah lepaskan lepaskan Syurga buatmu Siti Sarah Raissuddin.


You May Also Like

21 comments

  1. Kematian beliau sangat di cemburu, pengakhiran sangat baik. Al Fatihah dan salam takziah kepada ahli keluarga

    ReplyDelete
  2. masa baca yg dia kena bedah utk keluarkan baby, dah rasa sedih..bertambah sedih bila dpt berita pagi tadi..

    semoga tenang rohnya disana..semoga tabah keluarga yg ditinggalkan..

    ReplyDelete
  3. Takziah buat beliau sekeluarga.
    Pemergian yang sangat memberi kesan pada seluruh warga Malaysia.

    ReplyDelete
  4. Semoga roh allahyarhamah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh.

    ReplyDelete
  5. Sedih bila baca, tengok video pasal arwah 😭 walaupun tak kenal hmm

    ReplyDelete
  6. Moga arwah ditempatkan bersama orang beriman.

    ReplyDelete
  7. sangat2 terkesan. sedih tengok video shuib bergurau dengan dia nak bagi roti tu. terasa sangat lost yang shuib akan hadapi.

    ReplyDelete
  8. Ramai sygkan dia
    Hari hari tgk tiktok, fb , IG semuanya pasal dia
    Allahu 😭

    ReplyDelete
  9. Pengakhiran yang baik dicemburui ramai. Sangat sangat terkesan. Sedih tengok keluarga arwah kehilangan insan yang tersayang. Al fatihah buat arwah. Semoga keluarga arwah terus kuat.

    ReplyDelete
  10. Memang sangat sangat terkesan dengan pemergian arwah. Tak kuat rasa. Apatah lagi keluarga yang merasainya. Pengakhiran hidup yang baik. Banyak amalan kebaikannya masa hidup. Semoga keluarga arwah terus kuat.

    Alfatihah buat arwah Siti Sarah Raissuddin.

    ReplyDelete
  11. Innalillahi wa innailaihi roji'un.

    ReplyDelete
  12. Terkejut sangat bila baca.. sedangkan beliau baru melahirkan.. smeoga shuib sabar dan kuat menerima ujian kehilangan ini..

    ReplyDelete
  13. Tak tahu kenapa masa mula mula baca berita kematian siti sarah, saya rasa terkejut gila. Meremang bulu roma. Dalam sekelip mata, dia pergi meninggalkan ahli keluarganya. Semoga arwah berada dalam kalangan orang orang yang beriman. Semoga keluarga arwah tabah dalam menghadapi ujian Allah s.w.t.

    ReplyDelete
  14. kesian tengok shuib dan anak2 diorang, semoga mereka semua tabah dengan pemergian sarah. semoga roh ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman

    ReplyDelete
  15. pemergiannya membuka mata byk pihak. covid is real guys... alfatihah (dibaca) buat allahyarhaman siti sarah raissudin

    ReplyDelete
  16. betul shida mama sendiri pun terkesan.. semoga arwah berada dikalangan org beriman

    ReplyDelete
  17. Semoga dilapangkan kubur Siti Sarah, diampunkan segala dosanya.. Bukan mudah nak lalui hari tanpa orang ysng dicintai.. Allahuakbar... Mengalir je air mata bila baca dan tengok semua pasal arwah.. Moga baik jugak pengakhiran hidup kita. Amin

    ReplyDelete
  18. Sediiih sangat pas baca berita di salah satu media online Indonesia ada yg menulis ttg Siti Sarah. Saya tau lagu2nya yang lama, karena saat study di Penang dulu, saya sering dengar lagu2 Siti Sarah nih diputar di radio Red. Lagunya yang teringat Jangan Kau Mimpi itulah. Paling srg diputar.

    Sedih laah. Semoga untuk arwah Siti Sarah, dilapangkan kuburnya, diampuni dosanya, diberikan kekuatan dan ikhlas untuk keluarga yg ditinggal :(

    ReplyDelete
  19. Innalillahi wa innailaihi roji'un. Semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman

    ReplyDelete
  20. Innalillahi wa innailaihi roji'un

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.