Merdeka Giveaway by TarotTheFool

by - 01:09:00

Merdeka Giveaway by TarotTheFool | Alhamdulillah hari ini dapat ruang dan masa untuk update entri yang ke 4 untuk bulan ini. Maaf lah kawan-kawan shida sedikit sibuk sikit mengemas kini pusat tuisyen, sibuk buat akaun terakhir, buat kira-kira. Agak banyak kerja bila nak tutup perniagaan ni, serabut pula rasa.

Okay entri hari ni nak mengambil kesempatan untuk join Merdeka Giveaway dari rakan blogger kita ni, pertama sekali nak ucap terima kasih kepada Blogger Tarot kerana menjemput shida untuk join giveaway dari beliau. Syarat penyertaan juga mudah sahaja, follow follow update entri siap! mudah!

Giveaway berlangsung selama sebulan lebih juga, jadi masih banyak masa untuk rakan-rakan mengambil peluang untuk join. Hadiah yang ditawarkan juga menarik dan meriah kepada 7 bakal pemenang pada pengumuman 5 september 2021 nanti. Klik Banner untuk ke blog penganjur.

Untuk melengkapkan syarat giveaway untuk syarat No.7 Cerita sedikit apa yang ada ingin lakukan atau kemana anda ingin pergi sekira tamatnya PKP. Soalan ini seringkali shida terbaca di new feeds facebook shida, ada saja yang bertanya soalan sebegini. Jika bagi shida mungkin boleh disenaraikan 3 point iaitu :

  1. Balik ke kampung suami, dah hampir setahun tak balik.
  2. Bawa mak ayah shida jalan-jalan.
  3. Kami laki bini mungkin akan pergi bercuti untuk menjana kembali ekonomi negara.
Setakat ni saja list yang shida akan buat sekiranya PKP dan Lockdown tamat nanti dan merentas daerah dan negeri dibenarkan. Dapat buat tiga list ni pun dah happy sangat-sangat korang, lama sangat dah terperuk dalam kawasan sendiri. Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan nanti, Inshaa Allah.
 

You May Also Like

23 comments

  1. Selamat bersegmen Shida. Rasanya nanti bila dah boleh rentas negeri mesti semua tempat je. Timur barat utara selatan.. Bila la ye tu..

    ReplyDelete
  2. All the best untuk GA ini, Shida :)

    ReplyDelete
  3. Selamat bergiveaway Shida. Tak sabar nak merdeka bebas dari COVID. Nak bercuti juga. Semoga ada rezeki Shida terpilih jadi pemenangnya nanti. Aaminn...

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen dan moga berjaya..

    ReplyDelete
  5. Selamat berjaya. Insya Allah harap tercapai hasrat.

    ReplyDelete
  6. Akak nak join tapi sebab syarat ada nak kna letak link entry kat FB so akak kan dah kena banned oleh Mark Zukerberg tu...makanya xde rezeki la nak join GA ni

    ReplyDelete
  7. Tak sia2 join kan .. Ada juga rezeki jadi pemenang

    ReplyDelete
  8. wishlist kita sama! Good luck kak shida :)

    ReplyDelete
  9. All the best and goodluck kak shida! :)

    ReplyDelete
  10. rasa mama x join lagi ni.. ada masa nak join la. good luck shida

    ReplyDelete
  11. Goog Luck ye! Macam menarik GA ni sebab nak jawab soalan tuuu.. Hahahaha.. Ok.. save link ni.. nanti terjah balik..

    ReplyDelete
  12. Good luck ya kak shida! All the best!

    ReplyDelete
  13. Selamat berGA & Semoga berjaya. Datang singgah dan support dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/08/merdeka-giveaway-by-tarotthefool.html

    Selamat menyambut hari kemerdekaan buat kali ke 64. Merdeka! Merdeka! Merdeka!

    ReplyDelete
  14. Terima kasih kerana join Merdeka Giveaway, boleh semak senarai pemenang di link di bawah

    https://tarotthefool.blogspot.com/2021/09/pemenang-pemenang-merdeka-giveaway-by.html

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.