Terima Hadiah Dari Blogger Aselawati

by - 13:00:00

Hai korang, shida kembali dengan entri baru, korang masih ingat tak pada entri ini Blogger Pilihan. Haaa ingatkan so minggu yang sudah shida Terima Hadiah Dari Blogger Aselawati. Alhamdulillah shida terima dengan selamat dan dalam keadaan yang baik.

Masa dapat tahu yang Kak Aselawati memilih shida sebagai Blogger Pilihan Blog beliau shida rasa terharu sangat. Atas apa penilaian dibuat shida sendiri pun tak pasti tetapi ini satu perkara yang menggembirakan untuk shida dan blog.

Bukan senang nak tambat hati orang lagi-lagi yang memilih kita untuk sesuatu perkara. Ini boleh juga dijadikan satu kenangan yang manis dalam hidup shida dalam dunia bloging. Selama hampir 12 tahun shida dalam dunia blog.. ini adalah anugerah terindah.

Korang tengok, apa yang shida terima dari Kak Aselawati so nice hehee tak sangka dapat tudung dari SABELLA.Tiga warna dan corak yang berbeza dan yang paling shida suka adalah tudung yang pertama tu waena biru kesukaan shida tau!

Terima kasih tak terhingga kepada Kak Aselawati, masa terima ni shida pun tak tahu dari siapa sebenarnya lepas macam syak sangat dari Kak Aselawati sebabnya ada blogger yang menang GA dari blog Kak Aselawati ada update parcel dari DHL.

Selepas contact Kak Aselwati memang betul parcel dari DHL tu dari beliau cuma konfius masa tu sebab tiada maklumat sender so risau jugalah kan kita terima barang tak tahu dari siapa. Alhamdulillah shida 💗 sangat bertambahlah koleksi tudung pi niaga shida hehee.

You May Also Like

21 comments

  1. Alhamdulillah..tahniah Shida. cantik corak tudung nya. Dah tentu lah yang biru jadi paling favourite :)

    ReplyDelete
  2. Cantik tudung2nyer. Tak payah beli tudung dah. Hi3😁.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tambahan tudung baru.

    ReplyDelete
  4. Alhamduiillah, tahniah Shida..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, tahniah Shida.. hihi agaknya saya la tue yang awak maksudkan..

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..
    rezeki shida.. dpt tudung cantik.. =)
    kenangan terindah ni..

    ReplyDelete
  7. waaaa bestnya.. tahniah shida.. :)

    ReplyDelete
  8. ramai kawan blogger dimurahkan rezeki..seronak baca

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak! cantik color tudung2 tu semua

    ReplyDelete
  10. seronok dapat hadiah... tahniah sebab terpilih sbg blogger terpilih

    ReplyDelete
  11. wow! tahniahh..seronok dapat hadiah

    ReplyDelete
  12. Tahniah, Shida. Bertambah koleksi tudung. Cantik-cantik pula tu :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. Tahniah shida.. lawa-lawa tudung tu..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.