Terima Kasih Blogger Syazni Rahim | Hadiah Top Comment September

by - 22:33:00

Alhamdulillah sudah beberapa hari yang lalu rasanya dah seminggu lebih shida terima parcel ini. Terima Kasih Blogger Syazni Rahim dengan pemberian Hadiah Top Comment September Blog Syazni Rahim. Hadiah bersempena menjadi top komen blog syaz pada bulan september yang lalu. 

Shida juga dah beberapa kali menjadi top komen blog syaz dan hadiah juga dah macam-macam yang shida terima. Sebelum ni shida terima payung, termos mini dan cawan starbuck, tudung dan banyak lagi. Terima kasih syaz untuk pemberian ini, shida sangat teruja menerimanya.

Bulan oktober ni tak pasti lah boleh kejar ke tak komen-komen sebabnya shida pun baru pulih semangat nak up balik atau biar orang lain dulu mengambil alih sementara hehee. Walau bagaimanapun datang menyinggah dan komen tetap dilakukan seperti biasa cuma secara berkala.

Top Commentator Blog Syazni Rahim SEPTEMBER 2021

Hadiah yang shida terima adalah sebuah tote bag berlogo channel warna cream dan black. Cantik tote bag ni dalam kepala dah fikir apa nak digunakan nanti haaa. Terima kasih sangat-sangat syaz, shida suka dan love sangat pemberian syaz ni.

Semoga syaz dimurahkan rezeki dan diberi rezeki melimpah ruah atas pemberian ini. Korang yang mana belum kenal dengan syaz boleh lah menjengah blog syaz yang penuh dengan penceritaan harian dengan aktiviti keluarga dan anak-anak.

Okay korang, shida nak blogwalking sekejap ke beberapa blog. Kita jumpa next entri pula ya! update pasal hadiah juga dari sorang blogger ni, Alhamdulillah bulan ni bulan rezeki terima hadiah dari kawan-kawan blogger. Sayang korang semua 😘

You May Also Like

17 comments

  1. Tahniah kak! Lawa tote bag tu haaa =)

    ReplyDelete
  2. Yeay selamat menggunakan beg tersebut.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah tahniah Shida kerana dapat hadiah yang sangat berguna.. Semoga awak dan Syazni diberikan rezeki yang berlipat kali ganda..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah
    Tahniah dapat hadiah dan rajin bw

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah tahniah shida :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah..seronok dapat hadiah dari rakan blogger. Tote bag bawa jalan jalan tu okay jugak tu. Tahniah Shida.

    ReplyDelete
  7. cantiknya tote bag..
    seronok dpt adiah kan..
    tahniah shida! =)

    ReplyDelete
  8. tahniah kak shida, bukan senang nak jadi top commentator blog syazni rahim tu..

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak
    Jom komen entry blog rabia byk2
    Untung2 kak dpt header blog design by rabia

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah selamat mendarat di Perak dah beg tu ye hehe

    ReplyDelete
  11. aww comel nye. congrates shida

    ReplyDelete
  12. Lawanya tote bag tu.. Tahniah Shida..

    ReplyDelete

Segala komen-komen yang telah disiarkan adalah tanggungjawab sepenuhnya ke atas penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yang disiarkan. Mana-mana komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url yang mencurigakan, mengandungi kata-kata maki hamun yang tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Harap Maklum dan Terima Kasih.